• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
استاندار ایلام ؛

اختصاص۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تونل کبير کوه

  • کد خبر : 1999
  • 01 دی 1401 - 15:33
اختصاص۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تونل کبير کوه
استاندار ایلام آبدانان را از شهرستان هاب توصیف کرد که از نظر میزان افراد تحصیل کرده از شهرستان های ممتاز کشور است و گفت: آبدانان مهد پرورش جوانان فرهیخته و علمی است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست با بزرگان و متنفذین آبدانان اظهار داشت: شهرستان آبدانان مزین به نام شهید هسته‌ای کشورمان داریوش رضایی نژاد و شهید علی جرایه است و این چنین در سطح کشور از شهرستان آبدانان یاد می شود؛ نخبگان علمی و فرهیخته ای در این شهرستان پرورش یافته اند که شناخته شده هستند.

استاندار ایلام افزود: از زمان شروع به کار دولت سیزدهم مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص یافته است.

بهرام نیا تاکید کرد: کار آبرسانی به ۱۲۸ روستای فاقد آب با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است که از این تعداد ۴۸ روستا در حوزه جغرافیایی جنوب استان قرار دارند و توسط بسیج سازندگی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در سیل مورموری نیز با رایزنی های بعمل آمده مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد مستضعفان برای کمک به سیل زدگان اخذ شد و در حوزه های درمانی و بهداشتی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دولت پای کار است، افزود: آنچه در این دولت اتفاق افتاده در مقام مقایسه با گذشته هم به لحاظ کمی و کیفی متفاوت است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به حوادث اخیر گفت: خواب آشفته دشمنان برای براندازی نظام تعبیر نشد، مردم علیرغم وجود مشکلات اما دوستدار نظام هستند، نظامی که امروز در حال طی کردن قله های ترقی در حوزه‌های مختلف علمی، هسته ای، فضا، سلولهای بنیادی و … است.

وی بزرگان و متنفذین در هر شهرستان، را یک قشر تاثیرگذار در جامعه عنوان کرد و با اشاره به نقش بزرگان در دوران دفاع مقدس افزود: از از بزرگان و متنفذین بعنوان الگو جوانان امروز انتظار می رود همچون همیشه در صحنه ها نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.