• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
3

اختصاص دومین دستگاه ام آر آی دولتی به استان در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 2024
  • 03 دی 1401 - 12:20
اختصاص دومین دستگاه ام آر آی دولتی به استان در اولویت قرار دارد
ایلام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص دومین دستگاه ام آر آی دولتی به استان ایلام خبر داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر بهرام عین الهی در دیدار نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام شایسته بهترین خدمات در حوزه سلامت هستند زیرا در دوران دفاع مقدس و در همایش جهانی اربعین حسینی با ایثار و فداکاری، برگ زرینی به دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس افتخار خدمت در استان ایلام نصیبم شد و خاطرات خوبی از مردمان نجیب و ولایت‌مدار این استان و ایثار و فداکاری آنان دارم و علاقمندم که بطور شایسته‌ای به این استان در حوزه سلامت خدمت شود، افزود: خوشبختانه در ایام تردد زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران؛ مردم شریف استان و مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام عملکردی درخشان داشتند و موجب سربلندی وزارت بهداشت و نظام جمهوری اسلامی شدند که قابل تقدیر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در راستای تجهیز بیمارستان رازی به ویژه اتاق عمل این بیمارستان، نظر مساعدی داریم و در این راستا وزارت در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود یک دستگاه تشخیصی ام آر آی در استان و نیاز استان به دستگاه‌های تشخیصی درمانی ، گفت: اختصاص دومین دستگاه ام آر آی دولتی به استان در اولویت قرار دارد.عین‌الهی در رابطه با اختصاص دستگاه سی‌تی‌اسکن به شهرستان چرداول و مسائل مربوط به مطالبات همکاران شاغل در دانشگاه از جمله اضافه‌کار، کارانه و… نیز قول پیگیری و مساعدت داد.

سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای ایلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان ایلام محروم و کم برخوردار است، گفت: این استان به دلیل محرومیت نیازمند توجه ویژه در بحث ارتقاء زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات حوزه سلامت است و دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت در این رابطه توجه ویژه‌ای به چالش‌ها و مشکلات فراروی حوزه سلامت استان داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، نیز ضمن تقدیر از عنایت ویژه وزیر محترم بهداشت به حوزه سلامت استان و تشکر از ایشان بخاطر وقتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام گذاشته‌اند، با بیان اینکه ایلام استانی محروم و کم‌برخوردار است و به حمایت همه جانبه به مقام عالی وزارت نیاز دارد، گفت: علی‌رغم ضعف در زیرساخت‌های بهداشتی درمانی، خوشبختانه همکاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام به شایستگی به مردم خدمت می کنند که قابل تقدیر است.

دکتر جاسم محمدی با بیان اینکه در بحث اربعین امسال همکاران ما با ازخودگذشتگی و احساس مسئولیت سلامت زائران اربعین حسینی را تامین نمودند که افتخاری بزرگ برای دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت است، تصریح کرد: در اربعین حسینی امسال وزیر بهداشت همه‌جانبه از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راه خدمت رسانی شایسته به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) حمایت نمودند که حاصل آن خدمت رسانی مناسب به زائرین بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه و عنایت ویژه وزیر محترم بهداشت و نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت؛ به تشریح مطالبی در رابطه با ظرفیت‌ها، چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت استان پرداخت و خواستار حمایت هرچه بیشتر وزیر محترم بهداشت و سایر مسئولان وزارت از دانشگاه علوم پزشکی ایلام شد.

خلیل شوهانی خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی وزیر محترم بهداشت از دانشگاه، موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعف ما در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت استان و خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم شریف استان در دوران دفاع مقدس و همچنین اربعین حسینی ایثار، تعهد و وفاداری خود را به نمایش گذاشته‌اند و نیاز است که متناسب باجایگاهی که دارند، زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات حوزه سلامت این استان ارتقا پیدا کند./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.