• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 2228
  • 19 دی 1401 - 22:16
استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: عموم مردم و مسوولان با وجود گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در مسیر امام خمینی (ره) و شهدا ثابت قدم هستند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در نشست هماهنگی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یاد امام راحل و شهدای عزیز را گرامی می داریم که انقلاب اسلامی ماحصل مجاهدت های امام راحل و یاران امام راحل و در راس شهدای عزیزی است که سربازان مکتب امام راحل بودند.

وی افزود: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا و مجاهدت مجاهدان و رزمندگان انقلاب اسلامی است، امام راحل به پشتوانه مردم، نظام ستمشاهی را از ریشه کندند و علی رغم همه تلاش های دشمن در ۴۴ سال گذشته پرچم جمهوری اسلامی همچنان برافراشته و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: خدا را شاکریم در مسیر و گفتمان امام راحل و انقلاب قرار گرفته ایم و امروز جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را تغییر داده و این تغییر ماحصل عمق راهبردی امام راحل و رهبر در هدایت کشتی نظام انقلاب اسلامی بوده است.

حسنی یادآور شد : امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در جهت تبیین دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی انتظار است کمیته های زیر مجموعه ستاد دهه فجر که از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: بخشی از تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در انتقال این دستاوردها به نسل جوان با ابزار رسانه ها تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است که در ذهن جوانان ما نتیجه دیگری را رقم بزنند و دید آنها را نسبت به انقلاب اسلامی را تغییر دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: رویش های انقلاب اسلامی به ویژه در بین نسل جوان اینقدر چشمگیر بوده که دشمن را مایوس کرده است ، امسال هم دشمن تمام توان خود را به کار بسته که عده قلیلی از جوانان را فریب دهد اما همین افراد که در فضای تبلیغاتی دشمن قرار گرفتند قابل محاسبه نیستند و دشمنان یکبار دیگر به این نتیجه رسیدند که ریشه های انقلاب اسلامی آنقدر محکم است که علی رغم همه دشمنی ها نتوانستند مشکلی در این زمینه ایجاد کنند.

حسنی گفت: فشارهای دشمن برای این است که قطار حرکت نظام و انقلاب اسلامی را متوقف کنند، برای معیشت مردم مشکلاتی را به وجود آورده اند، اما مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروی انقلاب اسلامی، ایران به عنوان یک کشور سرسپرده بوده است، ابراز کرد: انتخابات هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای مردم صورت می گیرد نشان از دخالت مردم در سرنوشت آنهاست و هیچ کدام از اینها قابل مقایسه نیست و امروز جمهوری اسلامی برای خیلی از ملت های دنیا که طالب آزادی و استقلال هستند مامن و مرکزی برای این کشورها است که انشالله این پرچم تا سپردن به دست صاحب اصلی آن برافراشته خواهد بود.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: امروز ایران اسلامی یک کشور مستقل بوده و رای و نظر مردم در حاکمیت بسیار تاثیرگذار است.

حسنی تاکید کرد: یکی از نقص هایی که امروز احساس می شود بحث اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و امروز دشمن در فضای مجازی با دروغ و فریب در تلاش برای مهندسی افکار عمومی به ویژه جوانان است، باید حوزه اطلاع رسانی تقویت و در تولید محتوای تهاجمی تلاش کرد، دستگاه های فرهنگی و مذهبی ما باید خط اول تولید محتوا باشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، نیز اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت است چراکه نقطه تحولی در جهان اسلام صورت گرفت.

حجت الاسلام علی چراغی پور یادآور شد: به منظور تجلی و نمایش شور انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس وظیفه خطیر خود با همکاری سایر دستگاه های اجرایی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری را برگزار می کند.

وی بیان کرد: برنامه های دهه فجر سال جاری بایستی اثر بخش بوده و علاوه بر اینکه بر گرفته از آموزه های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی باشد، باید از ویژگی مردمی بودن برخوردار باشد، برگزاری شایسته ایام الله دهه فجر موجب شتاب بخشی در جریان انقلاب اسلامی می باشد که علاوه بر این باید تبلور ارزش های دینی و اسلامی باشد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: پاسداری از ارزش ها ، دستاوردها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه برای نوجوانان و جوانان، بیان دستاوردها توسط دستگاه ها و نهادهای انقلاب اسلامی و اقدامات دولت، تداوم شعارهای مبتنی بر استمرار راه امام راحل و شهدا و تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی از اولویت های این ایام است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه توجه به شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی، مردمی بودن، استقلال، اقتدار، جهاد و شهادت، جهاد تبیین و خدمت به مردم از جمله سیاست های برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری است، گفت: ۲۵ کمیته تخصصی و ۱۱ کمیته در سطح شهرستان ها بر اساس دستورالعمل ابلاغی اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری را برعهده دارند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.