• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام؛

افتتاح بزرگترین داروخانه غرب کشور در آینده نزدیک در ایلام

  • کد خبر : 2764
  • 23 اسفند 1401 - 22:49
افتتاح بزرگترین داروخانه غرب کشور در آینده نزدیک در ایلام
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: داروخانه این جمعیت واقع در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز خواهد شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ غلامرضا علی محمدی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام افزود: برای توسعه این داروخانه ۲۰ میلیارد ریال و برای تجهیز نیز ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.وی اظهار کرد: این داروخانه علاوه بر اینکه فضای آن گسترده تر می شود، تلاش شده با فراهم کردن داروهای مورد نیاز بیماران خاص از جمله سرطانی نیاز این بیماران در مرکز استان رفع شود.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، این داروخانه به عنوان بزرگترین داروخانه جمعیت هلال احمر در غرب کشور تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

علی محمدی همچنین مرکز درمانی این جمعیت مجهز به آزمایشگاه، دندانپزشکی، مطب پزشک متخصص و … نیز اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از تجهیز ناوگان امدادی این جمعیت در سال آینده خبر داد و گفت: بخش گسترده ای از ناوگان امدادی این جمعیت در شهرستان های سراسر استان در این اقدام نوسازی خواهند شد.

آغاز اجرای طرح های نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماهمدیرعامل هلال احمر ایلام به فعالیت های این جمعیت در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: سه طرح امداد و نجات نوروزی، خدمات بشر دوستانه و پویش هلال رحمت از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد.

به گفته علی محمدی، در طرح امداد و نجات نوروزی ۲۷۰ نجاتگر در ۲۱ پایگاه امدادی ثابت و سیار به مسافران نوروزی خدمات امدادی در صورت بروز سوانح ارایه خواهند داد.

به گفته وی، علاوه بر این تیم امدادی هوایی این جمعیت با یک فروند بالگرد در آشیانه این جمعیت مستقر و برای امداد رسانی در حوادث مختلف در حالت آماده باش خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.