• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی بنیاد احسان در هلیلان

  • کد خبر : 2581
  • 04 اسفند 1401 - 11:51
افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی بنیاد احسان در هلیلان
بیمارستان فوق تخصصی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در متطقه کم برخوردار هلیلان افتتاح شد.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ دکتر محمد ودود حیدری، در حین افتتاح این بیمارستان، اظهار کرد: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی و بخصوص در حوزه بهداشت و درمان با تمام توان پای کار است.

وی، با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم افزود: این بیمارستان فوق تخصص به منطقه کم برخودار هیلیلان ارائه خدمت خواهد کرد.

حیدری، با تاکید بر اینکه اصل کار در ستاد اجرایی خدمت و انجام عمل درست و دقیق است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان در بخش های درمانگاه، آزمایشگاه، جراحی، دندان پزشکی داروخانه و سایر بخش ها با یک پکیج بیمارستانی کامل ارائه خدمت میکند.

مدیر کل سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ادامه داد: استان ایلام هرساله میزبان زوار بسیاری از سراسر کشور است و باید جهت توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: نگاه نظام جمهوری اسلامی به مردم یک نگاه مبنایی و راهبردی است، زیرا اگر مردم نباشند نظام اسلامی محقق نخواهد شد و باید جهت رفاه مردم اقدامات مطلوب ارائه شود.

حیدری تصریح کرد: اقدامات بسیاری طی ۴۴ سال گذشته برای توسعه کشور و رفع مشکلات مردم انجام‌شده، اما بی‌شک این اقدامات باید افزایش پیدا کند و تلاش شود ضعف‌ها و کاستی‌ها مرتفع گردد.

حیدری با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان امام تلاش کرده خدماتی را در مناطق کم برخوردار ارائه کند گفت: در بحث بهداشت و درمان تلاش شده کمک‌کار مجموعه بهداشت و درمان باشیم و خوشبختانه در این حوزه اقداماتی مطلوبی انجام‌شده است./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.