• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
امام جمعه ایلام ؛

الگوی ما و نسل جدید و همه نسل ها شهدا، رزمندگان و جانبازان هستند

  • کد خبر : 1471
  • 22 آبان 1401 - 7:14
الگوی ما و نسل جدید و همه نسل ها شهدا، رزمندگان و جانبازان هستند
امام جمعه ایلام گفت: الگوی ما و نسل جدید و همه نسل ها شهدا، رزمندگان و جانبازانی هستند که برای ارزش های والای دین مبین اسلام فداکاری و از خودگذشتگی کردند نه آن ورزشکاران و هنرمندانی که ذلیلانه دشمن را همراهی می کنند.

به گزارش هاوار زاگرس ؛حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: ما باوجود قهرمانان بزرگ و شجاعی چون شهیدان چمران و سلیمانی اما برای الگوی سازی و الگوشناسی قهرمانان واقعی وطن به نسل جوان و نوجوان کوتاهی کرده ایم و دشمن با استفاده از غفلت ما الگوهای غربزده خود نظیر برخی ورزشکاران و هنرمندان را برای نسل جدید ایران اسلامی جایگزین کرده است.

وی تاکید کرد: الگوی ما و نسل جدید و همه نسل ها شهدا، رزمندگان و جانبازانی هستند که برای ارزش های والای دین مبین اسلام فداکاری و از خودگذشتگی کردند نه آن ورزشکاران و هنرمندانی که ذلیلانه دشمن را همراهی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: قران کریم نیز زنان و مردان شاخص متعددی چونحضرت مریم (س) برای پاکدامنی و عفت و آسیه برای ایمان به خداوند و مبارزه با طاغوت زمان یا حضرت ابراهیم (ع) را برای ظلم ستیزی جهت الگوگیری آیندگان معرفی کرده است.

وی ادامه داد: دشمن تفکرات و خواسته های نسل جوان را برای رسیدن به مقاصد خود و دور کردن از ارزش های دینی و الگوهای والای انسانی بکارگیری کرده در حالی که فرهنگ غنی اسلام به فطرت انسان بسیار نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: برخی از چهره های مطرح از جمله ورزشکاران که با هزینه بیت المال و حمایت نظام به جایگاهی بالا در عرصه ورزش دست یافته اند، اما در آوردگاه های ورزشی بین المللی در مسیر مورد نظر دشمنان و ضد انقلاب گام برمی دارند و در میدان دشمن حرکت می کنند.

وی با تقدیر از بانیان یاواره بهنگام شهدای ایل خزل تاکید کرد: باید متناسب با زمان یادواره های شهدا در اقصی نقاط استان بسیار باشکوه و در شان این بزرگواران برگزار شود به گونه ای که در سطح ملی نیز انعکاس یابند تا جوانان و نوجوانان با شهدا انس بیشتری بگیرند.

وی گفت: این جریان اغتشاشات و هجمه های آن نیز فروکش کرد ولی آشوب ها با وجود ناخوشایندی هایش اما یک غربال و میزان عیار برای شناسایی رسانه ها، هنرمندان، مدیران و نیروهای متعهد انقلابی بود که باید میدان کار و زمینه جذب برای افراد متعهد فراهم شود و اولویت جذب و بکارگیری این افراد باشند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه استان در جهاد تبیین و شورای فرهنگ عمومی رتبه نخست کشور را کسب کرده است، افزود: برگزاری کارگاه سه روزه جهاد تبیین با حضور ۱۷۵ نفر از معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه نقطه عطفی در اجرایی کردن اهداف جهاد تبیین در سطح مدارس و دانشگاه ها است که آثار مثبت آن به تدریج عیان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.