• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
9

امام جمعه ایلام با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی به مناسبت روز جانباز دیدار کرد

  • کد خبر : 2593
  • 06 اسفند 1401 - 22:06
امام جمعه ایلام با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی به مناسبت روز جانباز دیدار کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رو شنبه با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی به مناسبت روز جانباز دیدار کرد و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به این قشر معزز جامعه تبریک گفت.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در دیدار با تنی چند از جانبازان قطع نخاعی استان اظهار داشت: جانبازان و خانواده های آنان خود را وقف آسایش و آرامش امروز جمهوری اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته را به این قشر ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه دیدار امروز ما به نمایندگی از مقام معظم رهبری صورت گرفته است، افزود: ما به نمایندگی از مقام معظم رهبری وظیفه داریم به ملاقات تعدادی از جانبازان قطع نخاعی بیاییم و ابلاغ سلام ایشان را خدمت شما داشته باشیم.

امام جمعه ایلام ضمن تجلیل از صبر جانبازان و خانواده هایشان بیان داشت: در مقابل مشکلاتی که جانبازان می کشند، اجرشان از شهدا بیشتر است چرا که ماندن و مقاومت کردن بخصوص با شرایط قطع نخاعی هم برای شخص و هم اطرافیان مشکلاتی دارد که بنده از خانواده های محترم شما تشکر می کنم.

در این دیدار، جانبازان قطع نخاعی دغدغه های خود را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام درمیان گذاشتند.امام جمعه ایلام در این دیدار با خانواده های جانبازان منصور جعفرزاده ، مراد مرادی و کاظم آزادی دیدار کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.