• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
امام جمعه ایلام،

امام جمعه ایلام: دشمنان در اغتشاشات اخیر اصل نظام را هدف گرفته اند

  • کد خبر : 1237
  • 06 آبان 1401 - 15:11
امام جمعه ایلام: دشمنان در اغتشاشات اخیر اصل نظام را هدف گرفته اند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تمامی دشمنان داخلی و خارجی در اغتشاشات اخیر با یکدیگر بسیج شده و اصل نظام را هدف گرفته آمد و محدود کردن آن به حجاب و گرانی ساده لوحی است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی دشمنان را به چند گروه تقسیم کردند و آمریکا و اسرائیل را دشمن اصلی نظام دانستند که با کمک عوامل خائن داخلی و رسانه های معاند که اشکارا تمام قوانین بین المللی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران را زیر پا گذاشته اند و آشکارا تشویق به اغتشاش در ایران می کنند.

وی افزود: برخی از افراد کف خیابان و اغتشاشگران نیز جاهل و بعضی نیز غافل هستند که تحت تاثیر القائات و فضاسازی مسموم رسانه ها قرار گرفته اند که باید از واقعیت ها اگاه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: نکته تاسف بار اینکه برخی از خواص و حتی رسانه ها گمان می کنند که اغتشاشات اخیر برای بحث معیشت، تورم و حجاب است در حالیکه آشکارا دشمنان نظام را نشانه گرفته اند و هم اکنون تمام جبهه استکبار و مزدوران آنها در برابر ایران اسلامی ید واحده شده اند و در مقابل مردم ایران باید فراتر از تمام گرایش های سیاسی و جناحی یک جبهه واحدی در برابر معاندان داخلی و خارجی تشکیل دهند.

وی ادامه داد: افرادی که از طریق معاندان و رسانه های ماهواره ای و مجازی آنها تغذیه فکری می شوند، باید با مطالعه پیشینه نظام بدانند که شرایط کنونی در مقابل گذشته این کشور اندک است و انقلاب اسلامی از همان بدو شکل گیری شاهد حوادثی چون ترور، جنگ تحمیلی، گروهک های مسلح، تجزیه طلبان و اعتشاشات بوده و هر کدام از این حوادث اقتدار و اتحاد مردم را بیشتر کرده است.

خطیب نماز جمعه ایلام تاکید کرد: اغتشاشات کنونی نتیجه ترس دشمن از اقتدار ایران است چرا که دشمن از سوی ایران اسلامی به چالش کشیده شده است و طبق مطالعات اندیشمندان افول قدرت آمریکا و شکست پایه های اقتدار این رژیم عیان شده و نهایت دوام آوردن قدرت آمریکا نهایت تا ۲۰۳۰ است که تا این سال بیشتر دنیا از زیر سلطه آمریکا خارج و تنها شاید حدود هفت کشور تحت سلطه خود داشته باشد که سه کشور آن اسلامی خواهد بود و رشد و اقتدار ایران باعث اصلی افول امریکا ایران رقیبی جدی آمریکا برای است.

وی گفت: آینده مطلوب امریکا و غرب در گرو نابودی و ساقط کردن انقلاب ایران اسلامی است و اغتشاشات و فتنه ۸۸ برای براندازی جمهوری اسلامی شکل گرفت که به نتیجه نرسید و به شکست خود اعتراف کردند و تلاش استکبار توقف روند رو به رشد انقلاب اسلامی در سطح دنیا است تا دستاوردهای ایران فراتر از مرزها پیش نرود.

وی اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش زیادی در تغییر مرزهای خاورمیانه داشتند اما مرزهای خاورمیانه جدید بر اساس خواست و اراده جمهوری اسلامی تغییر کرده و به برکت اقتدار ایران، اسلام در همه غرب همه گیر شده است و طبق مطالعات انجام گرفته، در آینده ای نه چندان دور جمعیت غالب غرب مسلمان خواهد بود و انقلاب اسلامی توجه دنیا را به خود جلب کرده و غرب را به چالش کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: کشورهای آزادی خواه با برنامه ها و تاکتیک های نظامی شهید سلیمانی مرزهای جغرافیایی منطقه را تغییر دادند و مقتدرانه با تشکیل نیروهای محور مقاومت مسلمان در منطقه به مصاف اسرائیل رفته اند و این امر بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن راه مبارزه با جمهوری اسلامی را ایجاد اغتشاشات داخلی در کشور ایران است، ادامه داد: جبهه استکبار تمام سربازان خود اعم از ضد انقلاب، کومله، پژاک، کمونیسم، خائنان داخلی و سایر معتندان را به صف کرد تا به زعم خود ایران را زیر ۲۰ روز ساقط کنند و مهساامینی و حجاب یک بهانه برای دست یابی به این هدف شوم بود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.