• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
7
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام خبر داد؛

انجام ۵۱۹ هزار و ۳۲۵ ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان

  • کد خبر : 2527
  • 24 بهمن 1401 - 11:25
انجام ۵۱۹ هزار و ۳۲۵ ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: طی نه ماهه سال جاری یک میلیون و 130 هزار و 316 ویزیت و خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان ارائه شد.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ دکتر مهیار سلیمانی  در نشست با اصحاب رسانه های استان اظهار کرد: در نه ماهه سال جاری ۵۱۹ هزار و ۳۲۵ ویزیت در درمانگاه شماره ۲، درمانگاه دهلران و دی کلینیک میلاد و بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام انجام شده که از این تعداد ۴۶۵ هزار و ۳۲۲ مربوط به ویزیت عمومی، ۴۴ هزار و ۳۳۶ ویزیت متخصص و ۹هزار ۶۶۷ ویزیت مامایی است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و ۴۳۵ خدمات دندانپزشکی و ۱۰ هزار و ۲۹۰ کلینیک دیابت و فشار خون در این مراکز انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۴۲۲ هزار و ۶۶۲ نسخ داروخانه ای انجام و ۳۹ هزار و ۷۴۱ بیمار نیز به آزمایشگاه های این مراکز مراجعه کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۳هزار و ۳۵۴ بیمار در سه مرکز دی کلینیک میلاد، درمانگاه شماره ۲، درمانگاه دهلران و بیمارستان شهدای زاگرس بستری شده است.

دکتر سلیمانی در ادامه از اجرای طرح دارویار در ایلام خبر داد و گفت: در این طرح با انتقال یارانه دارو از طریق بیمه‌ها به مردم، پوشش بیمه‌ای داروها را افزایش داده، اقلام بیشتری از داروها را زیر چتر بیمه‌ها برده و در عین حال قیمت دارو را به سمت واقعی شدن سوق داده می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح “پرداختی از جیب بیمار” نه تنها افزایش نخواهد یافت، بلکه در برخی اقلام قیمت کاهش خواهد یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی بیمار اولویت برنامه های این مدیریت می باشد و همواره این مهم به همکاران تاکید و توصیه می شود.

وی گفت: مدیریت درمان ایلام در سال های ۹۱ و ۹۲ در بحث تکریم ارباب رجوع در جشنواره شهید رجایی و کشوری حائز رتبه برتر شده است. /م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.