• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

ایجاد شهرک گلخانه ۱۰ هکتاری در روستا باولگ برنامه ریزی شده است

  • کد خبر : 2720
  • 18 اسفند 1401 - 21:05
ایجاد شهرک گلخانه ۱۰ هکتاری در  روستا باولگ  برنامه ریزی شده است
استاندار ایلام گفت: طبق زمانبندی بیمارستان شهر ملکشاهی تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ بهرام نیا در بازدید از بیمارستان ملکشاهی گفت: طبق زمانبندی بیمارستان شهر ملکشاهی تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد وی با بیان اینکه تمامی پروژه ها باید طبق زمانبندی تعیین شده باید به بهره برداری برسند، افزود: ۱۳۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ملکشاهی اختصاص یافته است که از میزان ۴۵ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان هزینه می شود.

ایجاد شهرک گلخانه ۱۰ هکتاری در روستا باولگ برنامه ریزی شده است بهرام نیا استاندار ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی، با حضور در روستای باولگ این شهرستان، با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

بیمارستان شهر ملکشاهی تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسداستاندار ایلام در این دیدار مردمی، اظهار کرد: جدا سازی آب فاضلاب از چشمه، عملیات بهسازی و سنگفرش و احداث زمین چمن مصنوعی در داخل روستای روستای باولگ در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل های بالای این روستا، ایجاد شهرک گلخانه ۱۰ هکتاری در این روستا برنامه ریزی شده است و باید در اسرع وقت زیرساخت های این گلخانه ایجاد شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: شهرک صنعتی گلخانه ای با ظرفیت اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد خواهد شد .

بهرام نیا گفت: در همین راستا و بعد از تهیه زمین جهاد کشاورزی مکلف می شود زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی را فراهم آورده و دستگاه های متولی امور آموزشی هم آموزش‌های لازم در ایجاد و پرورش محصول در گلخانه ها را به مردم داده و زمین به صورت رایگان در اختیار متقاضی قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به ضرورت تولید محصولات مختلف با حداقل مصرف آب و انرژی و نیز تغییرات اقلیمی صورت گرفته، توسعه ایجاد گلخانه ها ضروری است.

استاندار ایلام بیان کرد: شهرستان ملکشاهی هم از لحاظ آب و هم کیفیت خاک و وضعیت مناسب آب و هوایی برای ایجاد گلخانه از شهرستانهای مستعد استان است.

شایان ذکر است؛ در پی خواست مردم روستای باولگ برای پرداخت تسهیلات برای نانوایی در این روستا، بلافاصله استاندار ایلام دستور داد تسهیلات لازم برای راه‌اندازی نانوا در این روستا پرداخت شود.

استاندار ایلام به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران ستادی استانداری صبح امروز به منظور بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی ملکشاهی به این شهرستان سفر کرده است.

بازدید از چندین پروژه در شهرستان ملکشاهی، دیدار بی واسطه مردم و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ملکشاهی است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.