• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
استاندار ایلام ؛

ایلام مهیای حضور فعالان سرمایه گذاری، تجار داخلی و خارجی برای تولید است

  • کد خبر : 1964
  • 27 آذر 1401 - 17:18
ایلام مهیای حضور فعالان سرمایه گذاری، تجار داخلی و خارجی برای تولید است
استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم خود را ملزم به رفع دغدغه های صادرکنندگان میاستان به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا در نشست گفت وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: این نشست ها بسیار راهگشا و به واسطه همین جلسات خیلی از مسائل صادرات و استان حل و فصل می شوند و رونق بخشی به اقتصاد، تولید، سرمایه گذاری و بهره وری محور نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی است.

وی افزود: با توجه به موقعیت مرزی استان، ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات وجود دارد و با صادرات می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم‌.

استاندار ایلام با اعلام حمایت از حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در استان، گفت: ایلام مهیای حضور فعالان سرمایه گذاری، تجار داخلی و خارجی برای تولید است.

بهرام نیا با تاکید بر فراهم بودن بسترها و ظرفیت های سرمایه گذاری در استان، یادآور شد: نیازمند هستیم بیش از گذشته از ظرفیت تجار داخلی و خارجی برای تحول اقتصادی در استان استفاده کنیم.وی اضافه کرد: انتظار ما از اتاق بازرگانی ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

استاندار ایلام با اشاره به فعالیت های اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی استان کانون اصلی اقتصاد، صادرات، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هیچ محدودیتی زمانی برای برگزاری جلسات هماهنگی در خصوص سرمایه گذاران به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان نداریم و مانعی در این راستا وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.