• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
استاندار ایلام ؛

بانک‌ها در برابر بیکاری جوانان مسئول هستند

  • کد خبر : 1510
  • 23 آبان 1401 - 15:18
بانک‌ها در برابر بیکاری جوانان مسئول هستند
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بانک‌ها در برابر بیکاری جوانان مسئول هستند، گفت: گره مشکل اشتغال استان به دست بانک ها باز می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار داشت: از بانک هایی که در ارتباط با پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ خوب عمل کرده و حتی بیشتر از سقف پرداختی خود تسهیلات پرداخت کرده اند، قدردانی می کنم.

وی افزود: این بانک ها از این فرصت پیش آمده جهت رونق تولید و سامان دادن به جوانان بیکار نهایت استفاده را بعمل آورند که جای قدرانی دارد و من از آنها تشکر می کنم.استاندار ایلام با انتقاد از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۶ در استان گفت: عملکرد بعضی از بانک ها راضی کننده نیست و تعداد پرداخت تسهیلات آنها پایین است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه در پرداخت این تسهیلات هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد این بانک ها میزان سقف پرداختی تسهیلات خود را افزایش دهند به این خاطر که این تسهیلات شناور بوده و می توانست سایر بانک ها بالاتر از سقف خود تسهیلات پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: این بانک ها باید سقف تسهیلات خود را افزایش دهند تا بلکه بتوانیم‌ این اعتبارات را به طور کامل جذب کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه ما باید نسبت به همه مسایل واقع گرا و واقع بین باشیم، گفت: یکی از مطالبات مردم‌ بحث اشتغالزایی است و دولت هم در این‌خصوص با جدیت تمام ورود کرده و اعتبارات خاصی هم در اختیار بانک ها قرار داده است.

بهرام نیا ادامه داد: از همه روسای بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم رافع مشکل جوانان بیکار در استان باشند ، باید تا سرحد امکان کارها را روان و گره هایی را که به دست ما باز می شود، برطرف کنیم.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بانک‌ها در برابر بیکاری جوانان مسئول هستند، گفت: گره مشکل اشتغال استان به دست بانک ها باز می شود و اجرایی کردن این مهم نیازمند نگاهی رفعت آمیز است.

وی با اشاره به حوادث روزهای گذشته در کشور ادامه داد: مردم ما مردمی قدردان هستند، یک عده ای معدود که به خیابان ها آمدند، بخشی دنبال براندازی نظام نبودند و بخشی از آنان از عملکرد ما مسوولان ناراضی بودند و بخشی هم تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند که بعد از ورود مسوولان و بیان مسایلی که رسانه ها تبیین کردند این جوانان آگاه شدند و صف خود را از اغشاشگران جدا کردند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.