• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
9
امام جمعه ایلام؛

باید روحیه ایثار و فداکاری بسیجی در جامعه ترویج شود

  • کد خبر : 1529
  • 24 آبان 1401 - 11:32
باید روحیه ایثار و فداکاری بسیجی در جامعه ترویج  شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه سخنان رهبری در مورد عملکرد بسیجیان نباید معطوف به هفته بسیج باشد، گفت: نقش بسیج و عملکرد جهادی آن در سازندگی و عمران کشور بی بدیل بوده و دولت های مختلف از تلاش های بسیجیان بخوبی بهره گرفته اند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در نشست با اعضای شورای بسیج استان ایلام، اظهار داشت: برای ارتقای تفکر بسیج در جامعه باید بیش از پیش کار شود و بسیجیان متعهد به نظام و انقلاب نسبت به دیگران یک مزیت هایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی باید استمرار داشته باشد، افزود: جذب نیروها در ادارات باید با اولویت افراد بسیجی باشد که دغدغه نظام را دارند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: باید روحیه ایثار و فداکاری بسیجی در جامعه ترویج شود و اجرای فرامین رهبری در خصوص بسیج نباید معطوف به هفته بسیج باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه یکی از وظایف ما معرفی خدمات و اهمیت جایگاه بسبج است، ادامه داد: در جامعه برخی افراد جاهل با تبعیت از دشمنان و معاندان به بسیج توهین می کنند بدون آنکه از نقش و دستاوردهای بسیج و جایگاه والای آن آگاه باشند.

وی اضافه کرد: تشکیل بسیج در اوایل انقلاب برای دفاع از کشور بود اما به تدریج تکلیف بسیج فراتر رفت و امام راحل با نگاه ژرف و عمیق آینده نگرانه خود خواستار تشکیل بسیج در حوزه های علمیه و دانشگاه ها را به عنوان ۲ مرکز مهم راهبردی با هدف جلوگیری از نفوذ دشمنان را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.