• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
2
همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" انجام گرفت؛

برگزاری نذر حاج “قاسم” در مناطق محروم ایلام

  • کد خبر : 2151
  • 15 دی 1401 - 16:15
برگزاری نذر حاج “قاسم” در مناطق محروم ایلام
سه شنبه سیزدهم دی ماه، به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان هلیلان و روستاهای اطراف جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم نیاز مند و بیماران منطقه ، برگزار شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ همزمان با سالگرد شهید سپهبد حاج “قاسم سلیمانی” تیم های بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین ایلام به مناطق محروم شهرستان هلیلان اعزام شدند.

در این اردوی جهادی که در قالب نذر “حاج قاسم” در روستای پیازآباد بخش زردلان هلیلان برگزار شد، تیم های پزشکی متشکل از پزشک فوق تخصص ارتوپدی ، زنان و زایمان گوش و حلق و بینی، داخلی، دندانپزشکی سیار ، داروخانه، تزریقات برادران و خواهران با ارائه خدمات درمانی رایگان، اقدام شد.

در این اردوی یک روزه مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به برگزاری اردو های جهادی، اظهار داشت: شهید سپهبد حاج “قاسم سلیمانی” در تمامی عرصه‌های انقلاب همواره پیشقدم و مدافع مردم و انقلاب بوده است.

دکتر مهریار سلیمانی هدف از برگزاری این اردو های جهادی خدمت بی واسطه و بی منت به مردم در مناطق دور افتاده استان دانست و افزود: نیروهای بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان مدیریت درمان همواره به صورت داوطلبانه در اردوهای جهادی برای ارائه خدمت آماده هستند.

وی از همکاری صمیمانه بسیج دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سپاه استان در راستای برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات درمانی رایگان در اینگونه مناطق قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.