• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

بستر جشنواره ابوذر و رسالت آن شناسایی ومعرفی استعدادهای شناخته نشده است

  • کد خبر : 2640
  • 10 اسفند 1401 - 21:17
بستر جشنواره ابوذر و رسالت آن شناسایی ومعرفی  استعدادهای شناخته نشده است
استاندار ایلام گفت: دشمنان هجمه های ناجوانمردانه و ظالمانه ای از طریق تریبون ها و رسانه های در اختیار خود بر علیه انقلاب اسلامی زدند در حالی که قلم واقعی و متعهد باید در راستای پمپاژ نشاط و امید جامعه گام بر دارد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام اظهار داشت: تعالی و ترقی هر کشوری در سایه هنرنمایی رسانه ها مصداق پیدا می کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری بار بزرگ تبیین بر دوش اصحاب قلم و رسانه است.

وی افزود: همه کسانی که تلاش کردند که تعالی استعدادهای رسانه ها در قالب جشنواره ابوذر به ثمر و شکوفایی برسد و باعث ایجاد انسجام و وحدت بین اصحاب رسانه و مطبوعات انجام شود، ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندار ایلام ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به قلم و آنچه خبرنگاران و اهالی قلم می نویسند قسم خورده است که این موضوع بیانگر جایگاه ارزشمند رسانه ها و خبرنگاران است.

بهرام نیا با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در استان ایلام، تاکید کرد: داوران در این جشنواره فارغ از هر گونه سلیقه سیاسی و فکری برای اعتلای این خطه، از اثار رسیده اصحاب فرهنگ و قلم به دبیرخانه جشنواره ارزیابی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: بستر جشنواره ابوذر و رسالت آن شناسایی و معرفی استعدادهای شناخته نشده است و وظیفه جشنواره ابوذر کشف استعدادهای رسانه ای تلاشگر برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی است و با قلم خود هریت، آزادگی و عدالت را اشاعه می کنند.

وی با اشاره به ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره یادآور شد: همه اصحاب رسانه و مطبوعات به طور قطع با وجود تضارب ارا و سلیقه های فکری و گرایش های سیاسی متفاوت، تعالی نظام را در اولویت دارند و همه کسانی که هنری و قلمی در دست دارند باید هنر خود را در چهارچوب نظام و قانون به کار گیرند.

بهرام نیا با بیان اینکه امروز عصر اطلاع رسانی و انفجار اطلاعات است، گفت: جایگاه رسانه و اصحاب قلم با توجه به اقتضای جامعه کنونی از هر زمان دیگری مهمتر و اثرگذارتر است چرا که اعتلای استان و کشور ما در سایه تلاش و قلم فرسایی رسانه ها است.

استاتدار با تاکید بر حمایت از اصحاب رسانه استان، گفت: در خصوص تامین مسکن خبرنگاران نیز رایزنی های لازم به مدیرکل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.