• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

بسیج سازندگی نقطه عطف محرومیت زدایی است

  • کد خبر : 2999
  • 24 اردیبهشت 1402 - 10:57
بسیج سازندگی نقطه عطف محرومیت زدایی است
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: سازمان بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی کارنامه درخشانی دارد و نقطه عطف سازندگی و محرومیت زدایی در کشور است.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ محمد زارع، در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اظهار کرد:از سال ۷۹ که بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفت ما در این مدت شاهد اثرات بسیار خوبی در حوزه های مختلف بخصوص محرومیت زدایی در کشور واستان توسط این نهاد ارزشمند بوده‌ایم.

وی، با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است، افزود: در تمام امور کشور هر زمان و هرکجا بسیجی گونه عمل شده موفق بوده‌ایم.

زارع، با اشاره به اینکه رسالت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بسیج سازندگی محرومیت زدایی و کمک به محرومان است، خاطرنشان کرد: همکاری بین این دو دستگاه قطعا در پیشبرد اهداف مورد نظر تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بکارگیری تمام توان سه مجموعه وابسته از جمله بنیاد احسان، بنیاد ۱۵ خراد و بنیاد برکت در تلاش است که چهره محرومیت را از سیمای استان با همکاری سایر دستگاه‌ها بردارد.

در ادامه سرهنگ《علی ملک‌زاده》، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ایلام نیز اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پای کار است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی، با بیان اینکه حرکت‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان به معنای واقعی کمله جهادگری است، افزود: هرکجا ستاد اجرایی ورود کرده نتیجه کار مثبت و قابل قبول بوده است.

ملک‌زاده، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی با تعداد نیرو کم کارهای بزرگ و ارزشمندی در استان انجام داده است، خاطرنشان کرد: در اربعین سال گذشته اگر اقدامات فوق سریع و به موقع مدیر کل محترم و مجموعه ستاد اجرایی نبود قطعا در بعضی بخش‌ها از جمله آب و غذا برای زائران مرز مهران دچار مشکل جدی می‌شدیم.

وی، ادامه داد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان موجب دلگرمی و امید در دل محرومان شده است که جای تقدیر دارد.

شایان ذکر است؛ در پایان این دیدار مدیر کل ستاد اجرایی استان با اهدای لوح از زحمات رئیس سازمان و مجموعه بسیج سازندگی ایلام قدردانی کرد./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.