• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
8
استاندار ایلام ؛

تامین مسکن از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 2073
  • 07 دی 1401 - 11:43
تامین مسکن از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم است
استاندار ایلام با بیان اینکه تامین مسکن، از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: هیچ توجیهی برای نگهداری زمین های مازاد از دستگاه های اجرایی پذیرفته نیست.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار داشت: تامین مسکن، مهم ترین اولویت استان است و همه مدیران باید برای این مهم پای کار باشند.وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر تسریع در فروش اموال و املاک و زمین های مازاد دستگاه های اجرایی، گفت: هیچ توجیهی از مدیران دستگاه های اجرایی برای نگهداری زمین های مازاد قابل پذیرش نیست.

استاندار ایلام با تاکید بر همراهی تمامی مدیران دستگاه های اجرایی با اداره کل راه و شهرسازی، افزود: تمامی مدیران کل یاریگر اداره کل راه و شهرسازی برای تحقق برنامه های تامین مسکن استان باشند.

بهرام نیا تاکید کرد: دستورالعملی جدیدی در خصوص نهضت ملی مسکن صادر شده که در آن وظیفه نظام مهندسی ، دستگاه ها و راه و شهرسازی مشخص شده است و هر کدام باید وظایف خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: شهرستان هایی که مشکل زمین دارند، از طریق تفاهم نامه با مالکان زمین، مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن حل می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: برنامه داریم جهشی قابل توجه را در پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی شاهد باشیم و کمتر از یک ماه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شهری و روستایی توسط بانک های عامل باید ارایه می شود.

بهرام نیا بیان داشت: تمامی شهرستان های استان در صورت داشتن زمین به میزان لازم و اعلام نظر فرمانداران، مجاز به ساخت ساخت و ساز ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هستند.

وی با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و آموزش و ورزش در خصوص ساخت و سازهای مسکن ملی گفت: با اقدامات انجام شده طی یک هفته اخیر ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد جدید دیگر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است‌./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.