• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
استاندار ایلام ؛

تخصیص ۲۶میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی و بویژه زمین فوتبال چوار

  • کد خبر : 2523
  • 23 بهمن 1401 - 21:05
تخصیص ۲۶میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی و بویژه زمین فوتبال چوار
استاندار ایلام گفت: فدراسیون فوتبال با توجه به ارتباطات این مجموعه تلاش کند زمینه حضور و مشارکت بخش خصوصی برای توسعه فوتبال در این استان را فراهم کند.

به گزارش هاوار زاگرس؛حسن بهرام نیا روز یکشنبه در یادواره شهدای زمین فوتبال چوار با تمجید از ۲۰۰ شهید شهرستان چوار و بویژه ۱۵ شهید زمین فوتبال چوار اظهار داشت: شهدا در والاترین جایگاه معنوی قرار داشته و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی افزود: تقدیم این تعداد شهید با توجه به جمعیت استان نشان از اخلاص و ولایت مداری مردم ایلام دارد.

استاندار ایلام با اشاره به حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای شرکت در یادواره شهدای چوار یادآور شد: این حضور پرتعداد اعضای فدراسیون بیان کننده اهمیت این موضوع است.

بهرام نیا اضافه کرد: متاسفانه تاکنون در زمینه معرفی واقعه زمین فوتبال چوار در قالب فیلم و کتاب اقدامی انجام نشده که می طلبد هنرمندان به این عرصه ورود کنند.وی با اشاره به تخصیص ۲۶ میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی و بویژه زمین فوتبال چوار گفت: ۶ میلیارد تومان آن هزینه شده و مابقی نیز پس از طراحی فاز دوم اختصاص خواهد یافت.

استاندار ایلام از اعضای فدراسیون فوتبال خواست زمینه مشارکت بخش خصوصی برای توسعه فوتبال در استان را فراهم آورد تا جوانان این سرزمین بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

بهرام نیا همچنین با تمجید از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این مشارکت کم نظیر حجت را بر مسوولان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و حرکت در جهت رفع تنگناهای آنان تمام کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.