• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
9
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛

تفکر بسیج به عنوان فرمول غلبه به مشکلات و پیشرفت در کار است

  • کد خبر : 1614
  • 28 آبان 1401 - 12:45
تفکر بسیج به عنوان فرمول غلبه به مشکلات و پیشرفت در کار است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه هر جا تفکر بسیج حاکم شد گره گشایی ایجاد و از صحنه های سخت عبور کرده ایم، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی عامل غلبه بر مشکلات کشور و پیشرفت در کار است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سردار جمال شاکرمی روز شنبه در نشست هماهنگی هفته بسیج در استان ایلام با اشاره به آغاز چهل و سومین سالگرد حیات طیبه بسیج، اظهار کرد: بسیج فصل مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی برای شکل گیری تفکر ناب بسیج برای خدمت رسانی به مردم و ایجاد امنیت با خدمت صادقانه و بی منت در کنار مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران آغاز می شود، افزود: ادوار حیات طیبه بسیج در پیدایش و رویکردهای آن در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با پویایی و سرزندگی همراه بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه اصل و فلسفه وجودی بسیج، جهاد برای جبران عقب ماندگی های کشور بوده است، تاکید کرد: بعد از دفاع مقدس بسیج در عرصه های مختلف حضوری جهادی داشته و پای کار بوده و در کنار مردم و همراه مسئولان بوده است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه در طول حیات طیبه بسیج همواره شاهد حضور جهادی بسیج در همه عرصه ها به‌ویژه عرصه‌های سخت و مورد نیاز بوده ایم، گفت: این حضور در شرایط سخت کشور و خدمات رسانی به مردم از جمله حوزه های مقابله با کرونا و اربعین حسینی از مصادیق این حضور بوده است.

وی اضافه کرد: هر جا تفکر بسیج حاکم شد گره گشایی ایجاد شده و از صحنه های سخت عبور کردیم، تفکر بسیج به عنوان فرمول غلبه به مشکلات و پیشرفت در کار است بر اساس گام دوم انقلاب بسیج یک عنصر پیشران، محرک و جلو برنده برای گره گشایی و توسعه کشور محسوب می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تقابل با سختی ها با تکیه بر ایمان و معنویت و ارائه مدل مدیریت جهادی را از جمله شاخص های بسیج برشمرد و افزود: تبعیت پذیری، ولایت پذیری و بصیرت از شاخصه های مهم بسیج در فتنه های اخیر و سایر حوادث بوده است.

وی، جریان سازی برای انقلاب و دمیدن روح امید با نگاه به آینده را از دیگر شاخص های بسیج بیان کرد و یادآور شد: بسیج در تمامی صحنه‌ها و میدان‌هایی که مورد نیاز مردم بوده، وارد شده و سربلند بوده‌ است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: برای ایام هفته بسیج در استان ایلام برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی ، اقتصادی و اجتماعی و سایر عرصه ها در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.