• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
امام جمعه ایلام؛

تلاش راهداران در خدمات رسانی در سطح جاده های استان ستودنی است

  • کد خبر : 1914
  • 23 آذر 1401 - 14:26
تلاش راهداران در خدمات رسانی در سطح جاده های استان ستودنی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تلاش راهداران در خدمات رسانی در سطح جاده های استان ستودنی بوده و مردم قدردان زحمات این عزیزان هستند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: اقدامات و تلاش های مجموعه راهداری در سطح جاده ها در واقع نوعی ایثارگری بوده و در شرایط سخت خدمت رسانی شبانه روزی به مردم کاری بسیار دشوار است.

وی افزود: در میان مشاغل سخت، شغل راهداری از حساسیت ‌خاصی برخوردار است به طوریکه راهداران در سخت‌ترین شرایط در صحنه حاضر شده و بی‌منت سعی می‌کنند تا آسایش و رفاه هموطنان را فراهم آورند.

امام جمعه ایلام با قدردانی از فعالیت های شبانه روزی و مخلصانه نیروهای راهداری در ایام اربعین سال جاری بیان کرد: راهداران آرامش را به مسافران هدیه می کنند و این کار ستودنی است، تلاش های این عزیزان خاطرات خوبی را در ذهن مردم بر جای می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خدمت به خلق را از مهم‌ترین توصیه‌های دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: راهداران سخت ترین شرایط به خدمت‌رسانی مشغول هستند که این خدمات برای کسی پوشیده نیست و مردم قدردان زحمات راهداران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بزرگنمایی مشکلات کوچک به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت کشور است که هیچ گاه راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه ایلام گفت: به رغم بیکاری و تورم کشور، ایران اسلامی در طول سال های گذشته تاکنون در حوزه های مختلف رشد چشمگیری داشته است، به عنوان مثال با وجود تحریم ها ایران اسلامی رتبه ۱۵ علمی دنیا را داراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام نیز در این دیدار گفت: طرح راهداری زمستانی با حضور دستگاه های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام از امروز آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.