• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
استاندار ایلام خبر داد؛

توسعه و تعالی کشور در سایه تلاش های آموزش و پرورش مصداق می یابد

  • کد خبر : 1120
  • 26 مهر 1401 - 17:00
توسعه و تعالی کشور در سایه تلاش های آموزش و پرورش مصداق می یابد
استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۳۷ زمین چمن آموزش و پرورش در استان ایجاد می شود، گفت: از این تعداد، ۲۵ زمین آماده نصب چمن است که بخشی از اعتبارات آماده سازی این مجموعه ها از اعتبارات استانی و بخشی توسط شهرداری تامین خواهد شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: شهرداری ایلام برای تامین اعتبار و کمک به تجهیز مدارس استثنایی استان اهتمام داشته باشد.

وی افزود: شهرداری ایلام در مقایسه با شهرداری های کشور بنیه مالی کمتری دارد اما میزان همکاری آن رضایت بخش است.

استاندار ایلام نشست شورای آموزش و پرورش را از نشست های بسیار مهم استان عنوان کرد و گفت: توسعه و تعالی کشور در سایه تلاش های آموزش و پرورش مصداق می یابد و این جلسات به نوعی آینده نگری برای نسل جدید محسوب می شود.

بهرام نیا با قدردانی از تلاش های آموزش و پرورش استان در بخش مختلف، تاکید کرد: جذب ۳۲۷ معلم در استان بسیار خبر خوبی بود که علاوه بر ایجاد اشتغال برای این افراد، این معلمان در پرورش دانش آموزان نقش مهمی دارند.

وی اضافه کرد: گزارش همه معاونت ها قابل توجه بود که برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش به همه بخش ها باید توجه شود.

استاندار ایلام با تاکید بر توجه همه دستگاه های اجرایی به دانش آموزان استثنایی در استان، گفت: نباید این طور تلقی شود که این دانش آموزان هیچ توانایی ندارند بلکه این دانش آموزان در بخش ها و حوزه های مختلف دارای توانمندی و استعداد هستند و وظیفه ما این است که زمینه را برای تحصیل آنان به نحو احسن فراهم کنیم.

بهرام نیا اضافه کرد: بخشی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس استثنایی را استانداری و بخشی از آنرا نیز شهرداری تامین می کند.

استاندار ایلام گفت: معلمان در ترسیم آینده دانش آموزان نقش اساسی دارند و این قشر زحمتکش در بین دانش آموزان دارای نفوذ کلام هستند.

وی با بیان اینکه آنچه که موجب بالندگی کشور می شود آموزش و پرورش است و آینده کشور در گروه آموزش صحیح این قشر است، اظهار داشت: آینده نسل جدید در سایه برنامه ریزی و سیاست گذاری شورای آموزش و پرورش استان تجلی می یابد.

استاندار ایلام با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن علیه نسل جوان و نوجوان بر لزوم فراگیری علم همراه با تهذیب نفس برای در امام ماندن از این خطرات تاکید کرد.

بهرام نیا اضافه کرد: علم با تهذیب نفس و اخلاق به سازندگی کشور منجر می شود الگوی ما بزرگانی نظیر سردار سلیمانی و شهید چمران است و این بزرگان و سایر چهره های ماندگار انقلاب می توانند الگویی برای دانش آموزان باشند.

در این نشست مصوب شد در نشست بعدی شورای آموزش و پرورش استان بخشی از معلمان صاحب نظر و تاثیر گذار در تعلیم و تربیت استان حضور یابند و جلسه بعدی بعنوان یک کارگاه شورای آموزشی، فرهنگی و تربیتی باشد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.