• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
11

حماسه ۹ دی پیام‌های مهمی در تاریخ و تحولات ایران اسلامی دارد

  • کد خبر : 2103
  • 09 دی 1401 - 15:07
حماسه ۹ دی پیام‌های مهمی در تاریخ و تحولات ایران اسلامی دارد
استاندار ایلام گفت: یوم الله نهم دی‌ماه مظهر اقتدار جمهوری اسلامی در برابر فتنه‌ها و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی، عزتمندی و بیداری آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ استاندار ایلام در پیامی سالروز حماسه ۹ دی را گرامی داشت.متن پیام حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیمیوم الله نهم دی‌ماه مظهر اقتدار جمهوری اسلامی در برابر فتنه‌ها و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی، عزتمندی و بیداری آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

به یقین خلق این حماسه‌ی بزرگ در فضای پیچیده و برنامه‌ریزی شده دشمن، خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشید و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آورد.

از این رو حماسه ۹ دی پیام‌های مهمی در تاریخ و تحولات ایران اسلامی دارد که از آن جمله می‌توان به پایبندی ملت شهید پرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی به مکتب والای اسلام، خط سرخ ولایت و امامت و اطاعت از رهبری اشاره داشت.

از آن‌جا که تشخیص فتنه به علت درهم تنیدگی حق و باطل و گرد و خاک ناشی از آن دشوار می‌گردد، تنها چیزی که می‌تواند حق را از باطل جدا و مشخص نماید، بصیرت و آگاهی است.

این بلوغ سیاسی در ۹ دی توامان با بصیرت بود که به وسیله ملت عزیز و رشید ایران به ظهور رسید و طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی در آن برهه‌ی زمانی درهم پیچیده شد.امروز نیز دشمن با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و با به راه انداختن یک جنگ ترکیبی تمام عیار توطئه چینی می‌کند، اما به فضل الهی و با هوشیاری و بیداری ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی، این نقشه‌های شوم همچون گذشته نقش بر آب خواهد شد.

اینجانب با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه، همه اقشار جامعه‌ی اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان ایلام را به حضور گسترده در مراسم یوم‌الله نهم دی‌ماه دعوت می‌نمایم و در پایان عزت، سلامتی و سربلندی همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.