• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام،

در اغتشاشات اخیر دشمن موضوع امنیت ملی را نشانه گرفته است

  • کد خبر : 1317
  • 11 آبان 1401 - 13:37
در اغتشاشات اخیر دشمن موضوع امنیت ملی را نشانه گرفته است
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه رسانه ها با چشمان باز، تهدیدها و آسیب های جنگ ترکیبی دشمن را برای جامعه تبیین کنند، گفت: اکنون زمان اتحاد همه مردم و مسوولان در دفاع از تمامیت ارضی، یکپارچگی، حمایت از امنیت کشور و آرامش مردم است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی و بصیرتی با اصحاب رسانه استان با موضوع اغتشاشات اخیر کشور، اظهار داشت: آنچه امروز در ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در جهان، هزینه می شود، هزینه استقلال طلبی ما در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: اکنون دشمن با تمام امکانات و نیروی خود به میدان آمده است تا ایران را به زانو درآورد اما با اتحاد و انسجام مردم و جداسازی صف خود از اغتشاشگران، این بار نیز به خواسته های شوم خود نرسیدند.

حسنی ادامه داد: ایجاد اعتراضات صنفی برای رسیدگی به مطالبات و خواسته های صنفی هیچ مشکلی ندارد اگر این چند صدایی ها بر اساس چارچوب قانون و با آرامش و بدون جنجال های هنجارشکنانه باشد، به طور قطع مسوولان نیز پاسخگوی مطالبات بحق مردم بوده و هستند، اما اعتراض با اغتشاش تفاوت بسیاری دارد.

وی یادآور شد: در طول یکسال اخیر اعتراضات صنفی متعددی به نارسایی های اداری در سطح کشور داشته ایم اما به آشوب کشیده نشده است اما در مساله اخیر دشمن اصل نظام و یکپارچگی جغرافیایی و قومبتی کشور ما را نشانه گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به موضوع نقش رسانه های بیگانه در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: رسانه های ما نیز باید با استدلال و منطق با استناد به اسناد و مدارک، حوادث و دست های پشت پرده را ظریف و به درستی تحلیل کنند.

حسنی تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن موضوع امنیت ملی را نشانه گرفته است در حالی که بحث امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست، گفت: سعی و تلاش دشمن، نفوذ به دستاوردها و لایه های امنیتی کشور است و در این میان رسانه های متعهد و انقلابی یک ظرفیت مهم روشنگرانه برای دفاع از انقلاب هستند.

سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: دشمنان خارجی و داخلی، همه داشته های خود را به میدان آورده اند و لیدرهای این اغتشاشات حاصل اتاق های فکر، اندیشکده ها، آموزش ها و خط دهی توسط آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: رسانه ها نباید زمینه ساز خوراک خبری دشمن نشوند و با انتشار مطالب بدون سند و عجولانه، باعث تهییج و تشویش افکار عمومی نشوند و تحلیل مطالب را منطقی انجام دهند.

شاکرمی یادآور شد: رسانه ها خواسته یا ناخواسته با دشمنان همسو نشوند و در نگارش و انعکاس اخبار و مطالب خود واقعیت ها را بنویسند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: دشمن با القای توهم توطئه در صدد پیشبرد اهداف خود است و جوانان و نوجوانان ناآگاهانه با تبلیغات مسموم و القائات فریبنده دشمن وارد این هنجار شکنی ها شده اند در حالی که نگاه به اعتراضات صنفی تا زمانی که از خط قرمزهای نظام عدول و عبور نشود، امنیتی نیست.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.