• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
استاندار ایلام

دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت اولویت‌بندی نقاط ضعف خود را احصا کنند

  • کد خبر : 1130
  • 27 مهر 1401 - 18:35
دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت اولویت‌بندی نقاط ضعف خود را احصا کنند
استاندار ایلام در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: پژوهش شاه کلید حل مشکلات استان ایلام است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: علاوه بر اینکه پژوهش‌های که انجام گرفته ضرورت داشته، همچنین انتخاب نخبگان برای طرح پژوهشی مهم است‌.

وی افزود: نتیجه پژوهش‌ها به عنوان راهکار به دستگاه متولی داده می‌شود و در این زمینه لازم است که خروجی آن کاربردی و راهبردی باشد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت اولویت‌بندی نقاط ضعف خود را احصا کنند، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پیشنهادات خود را حداقل ظرف یک هفته اعلام کنند.

وی با تاکید بر این نکته که تحقیق و پژوهش‌ها نباید تکراری و قبلا انجام شده باشد، گفت: کار تحقیقی باید نو و تازه باشد و گره‌گشای امور دستگاه‌های اجرایی باشد.

بهرام‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با قدردانی از رئیس دادگستری استان، گفت: از زمان تصدی ایشان در این جایگاه تمامی تلاش خود را برای اجرای عدالت و پیشرفت اقتصادی و رفع مشکلات استان به‌کار گرفته و در ارتباط با رفع موانع سرمایه‌گذاران استان همراهی خوبی داشته است.

وی بیان کرد: افق پیش رو استان امیدوار کننده است و در دولت سیزدهم به اقتصاد، اشتغال و تولید استان توجه ویژه شده است و امروز تعامل بسیار خوبی استانداری و دستگاه قضا در استان برقرار است.

استاندار ایلام گفت: طرح‌های پژوهشی باید نیاز واقعی دستگاه‌های اجرایی باشد و در جلسه بعد ارایه شود.گفتنی است، در این نشست مقرر شد که نیروگاه سد و نیروگاه سیمره بدره علاوه بر تسریع در ایجاد سایت برای ۴۸ واحد مسکونی حاشیه سد تا زمان تحویل منازل به آنان، برای ساکنین در شهر بدره خانه اجاره کند و اسکان داده شوند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.