• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
امام جمعه ایلام؛

دشمنان در تلاش‌اند که بازاریان را با اهداف شوم خود همراه کنند

  • کد خبر : 1926
  • 25 آذر 1401 - 15:30
دشمنان در تلاش‌اند  که بازاریان را با اهداف شوم خود همراه کنند
امام جمعه ایلام گفت : اگر نا امنی ایجاد شود، بازاریان هم امنیتی ندارند و غارتگران اموال مردم را در روز روشن غارت می کنند و لذا باید کاری نکنیم که وضعیت بدتر شود باید برای بهبود آن تلاش کنیم.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار بیان داشت : خدا را سپاسگزاریم که به استان ما توفیق داد که میزبان ۶۰ پیکر پاک شهدای جاویدالاثری باشیم که در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه آرمان های نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی گفت : این ستاره های درخشان تا روز شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(س) مهمان مردم استان هستند و در آن روز با دستان خداجوی مردم استان مورد تشییع و تکریم قرار خواهند گرفت و جا دارد از مردم شهید پرور مهران تقدیر کنیم که به زیبایی به استقبال این فرشتگان نجات بخش ما آمدند.

امام جمعه ایلام افزود : استان ما استان محرومی است و جوانان ما نیازمند اشتغال هستند، اگر بخواهیم اشتغال برای جوانان و بیکاران ایجاد شود نیاز است که سرمایه گذاری و کارخانه ایجاد شود و کسی که سرمایه دارد و سرمایه گذاری می کند به دنبال امنیت است و اگر در جایی امنیت نباشد هیچ سرمایه گذاری سرمایه خود را در معرض نابودی قرار نخواهد داد.

وی گفت : دشمنان در تلاش هستند که بازاریان را با اهداف شوم خود همراه کنند ولی بازاریان ما چنین کاری را دون شان خود می دانند و با باز کردن مغازها تیر یاسی بر قلب این دشمنان خواهند زد.

امام جمعه ایلام بیان داشت : اگر کسی منتقد و معترض است باید فضای جامعه به گونه ای باشد که به راحتی و با آرامش خاطر انتقاد و اعتراض خود را به گوش مسئولان برساند و این انتقادها موجب پیشرفت جامعه خواهد شد، اگر مسئولی که مخاطب انتقاد است قدرت حضور در بین مردم و پاسخگویی را ندارد، بودن چنین مسئولی برای نظام هزینه دارد و باید کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد : از همه مردم خوب استان تقدیر می کنم که به رغم تبلیغات گسترده دشمن در فضای حقیقی و مجازی، تهدیدهای ناجوانمردانه، مردم با دشمنان و براندازان همراه نشدند و اولین لحظه ممکن صف خود را از دشمن جدا کردند هر چند آنان تلاش های مذبوحانه ای انجام می دهند و به طور قطع به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.