• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
4
امام جمعه ایلام؛

دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از صدور انقلاب به نقاط مختلف جهان و حرکت رو به جلوی آن در هراس هستند

  • کد خبر : 1278
  • 08 آبان 1401 - 18:30
دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از صدور انقلاب به نقاط مختلف جهان و حرکت رو به جلوی آن در هراس هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه عزت آفرینی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: ترویج فرهنگ مهدویت موجب اتحاد و انسجام اقشار مختلف جامعه می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری مهدویت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا کنون، با عزت و افتخار و پیشرفت در عرصه های مختلف، حرکتی رو به جلو داشته است و امروز لازم است که عزت آفرینی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف را برای نسل جوان و نوجوان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از قیام عاشورا، فرهنگ انتظار فرج و مهدویت نشات گرفته است، یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ مهدویت و عاشورایی، انرژی می گیرد و در سطح جهانی پیش می رود و نقشی پیش برنده دارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از صدور انقلاب به نقاط مختلف جهان و حرکت رو به جلوی آن در هراس هستند، افزود: بر این اساس دشمنان برای جلوگیری از حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی با تمامی امکانات و ابزار خود دست به هر کاری از جمله اغتشاشات می زنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه یکی از لایه های پنهان اقدامات دشمن در جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی، بحث فرهنگی است، گفت: نظام استکباری بر روی دانش آموزان و دهه هشتادی ها سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده بود و تصور می کرد جوانان و نوجوانان ما آنها همراه می شوند، ولی دهه هشتادی بازهم با دشمن همراهمی نکردند.

وی تصریح کرد: شکست راهبری دشمن در این بود که فکر می کردند جامعه زنان و بانوان ما با برنامه ریزی های آنان برای کشف حجاب، همراهی می کنند اما اکثر جامعه ما و به خصوص زنان با این ناهنجاری ها همراهی نکردند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه فرهنگ مهدویت و مکتب تشییع زنده، پویا و پیش برنده و در دنیا تاثیر گذار است، گفت: فرهنگ مهدویت می تواند باعث انسجام در کشور و خنثی سازی نقشه دشمن شود و مسئولان فرهنگی باید در این زمینه بیش از گذشته پای کار باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: امروز باید روی معرفی باورهای دینی، فلسفه انقلابی اسلامی و دستاوردهای نظام برای نسل جوان و نوجوان بیشتر تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.