• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
5
امام جمعه ایلام؛

دولت برای کنترل قیمت ارز و بازار و صیانت از پول ملی کشور ورود کند

  • کد خبر : 2394
  • 07 بهمن 1401 - 18:35
دولت برای کنترل قیمت ارز و بازار و صیانت از پول ملی کشور ورود کند
امام جمعه گفت:از دولت انتظار می رود که به صورت جدی و کارشناسانه به کنترل قیمت ارز و صیانت از پول ملی کشور و کنترل بازار ورود کند، کنترل بازار از موضوعاتی است که ریاست جمهوری وعده دادند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه ماه های بهمن و رجب برکات ارزنده ای برای ما دارند، اظهار کرد: ماه بهمن یکی از پرخاطره ترین ایام برای ملت ماست.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ایام الله را باید گرامی بداریم، ابراز کرد: ایام الله روزهایی هستند که رویدادهای سرنوشت سازی در تاریخ جامعه روی می دهد و دهه فجر برای ماه ایام الله است، ایامی که حکومت ۲۵۰۰ ساله پهلوی برای همیشه به تاریخ پیوست و مردم تلاش کردند که جمهوری اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: دشمنان تلاش بسیاری کردند که جلوی انقلاب را گرفته و مسیر آنرا منحرف کنند، جنگ سخت و نرم و انواع شگردهای شیطانی را به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود نرسد، در اغتشاشات اخیر هم اعلام کردند که جمهوری اسلامی ساقط شده است و تعدادی از ساده لوحان و کج اندیش فریب خوردند و فکر کردند که نظام اسلامی از دست رفته است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خداوند پشتیبان ملت است و تا زمانی که مردم پای انقلاب بوده و پایبند به ارزش های نظام اسلامی هستند این سیل خروشان انقلاب اسلامی مسیر خود را به پیش می برد و در دنیا نور افشانی می کند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: عظمت انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که دشمنان مایوس شدند و نهایت ضعف، استیصال و درماندگی دشمنان آشکار است، آنهایی که دنبال تحریم کردن سپاه هستند، بدانند که اگر سپاه تحریم شود یا نشود تاثیری بر کار سپاه ندارد، پاسداران ما برای رسیدن به شهادت لحظه شماری می کنند و هر صحنه ای در برابر دشمنان پیش بیاید حماسه هایی را می آفرینند که در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع از امنیت و حرم آفریدند.

وی تصریح کرد: سپاهیان ما برای امنیت مردم و ملت خود را فدا می کنند، دشمن تصور می کند که نیروهای سپاه مانند سربازان خودشان هستند که در صحنه نبرد می خواهند زنده بمانند، ولی سپاهیان ما از شهادت استقبال می کنند، غربی ها با عدم شناخت جامع نسبت به عظمت جایگاه واقعی سپاه و بسیج به مقابله با این نهاد انقلابی و خدمات رسان پرداخته است، در حالیکه حماسه سازی سپاه و بسیج در تاریخ ایران و منطقه ثبت شده و فدایی امنیت ملت و کشور خود هستند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه توهین به رهبری انقلاب اسلامی توسط دشمنان، نشان دهنده عجز و ناتوانی آنان است، یادآور شد: اینهایی که سازماندهی شده اقدام به توهین به قرآن می کنند، اینها در برابر منطق قرآن درمانده شده اند، در برابر گرویدن انسان های آزادیخواه به اسلام عاجز شده اند، در برابر پیشرفت جمهوری اسلامی و نقشی که در منطقه دارد ایفا می کنند، درمانده شده اند و نهایت عجزشان این است که قرآن را مورد بی حرمتی قرار می دهند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: قرآن محور انسجام ملت های مسلمان و وحدت بخش پیروان ادیان الهی است، جنگ دشمنان با دین است و دنبال دین ستیزی هستند، اینهایی که دم از حقوق بشر می زنند به مقدسات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می کنند، چگونه باید ادعاهای دروغین آنها را پذیرفت.

وی بیان کرد: کسانی که تصور می کنند اگر در فلان قضیه ما تسلیم دشمن می شدیم تحریم اتفاق نمی افتاد و دشمن همراهی می کرد، بدانند که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید از غیر خودتان دوست و همراه نگیرید و به دشمن اعتماد نکنید و اسرارتان را در اختیار دشمنان قرار ندهید، دشمنان از هر ضربه ای برای آسیب زدن به جامعه اسلامی دریغ نخواهند کرد.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: از نماز، صبر و یاری بجویید، رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با نماز و صبر حماسه ها آفریدند و موفق شدند، نماز ستون دین است و کسی ادعای مسلمان بودن دارد باید پایبند به نماز باشد، باید ارتباط با خدا را بیشتر کنیم، حضور در مساجد و ارتباط با خدا نیاز خودمان است و نسل بعد از ما توسط ما تربیت می شوند و همه و هر کسی که می تواند به هر شکلی که می تواند در راستای توسعه و ترویج نماز تلاش کند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمن را باید شناخت، دشمنی که به دنبال براندازی دین خداست و نمی خواهد عدالت در دنیا اجرا شود، با انقلابی که دنبال عدالت خواهی و اجرای قوانین الهی است همراهی نخواهد کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس نماز، گفت: نیاز داریم که رویکرد جدید به نماز و یاد خدا داشته باشیم، اگر می خواهیم از آسیب هایی که برای جامعه، خانواده، فرزندان و کشورمان ممکن پیش بیاید مصون بمانیم باید زیر چتر نماز قرار گرفت که نماز عامل بازدارنده از فحشا و منکرات است.وی بیان کرد: ما رجب ماه رحمت الهی است و ایام اعتکاف یک فرصت طلایی برای جوانان ما است که ارتباط صمیمی با خدا برقرار کنند که زنگار گناهان و معصیت ها زدوده شود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: از دولت انتظار می رود که به صورت جدی و کارشناسانه به کنترل قیمت ارز و صیانت از پول ملی کشور و کنترل بازار ورود کند، کنترل بازار از موضوعاتی است که ریاست جمهوری وعده دادند، درست است که دشمن کار می کند اما توان مقابله با آن وجود دارد، افرادی که وظیفه مقابله با تورم را دارند اگر از عهده وظیفه خود بر نمی آیند، افراد توانمند دیگری به کار گرفته شوند که سفره مردم بیش از این کوچک نشود.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان خاطرنشان کرد: من از مردم تقدیر می کنم که در برابر این سختی ها و مشکلات تحمل می کنند و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند که برای رفاه مردم، معیشت مردم و اشتغال جوانان نهایت تلاش خود را به کار گیرند./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.