• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام،

رسانه های رسمی معتبر و متعهد باید مرجع اصلی اخبار باشند

  • کد خبر : 1136
  • 27 مهر 1401 - 19:03
رسانه های رسمی معتبر و متعهد باید مرجع اصلی اخبار باشند
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طرح همگرام در مدارس با مشارکت آموزش و پروش، سپاه، بنیاد خاتم و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در سه سطح برگزار می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران استان با موضوع تحلیل اغتشاشات اخیر از دیدگاه رسانه ها، اظهار کرد: طرح همگرام به عنوان طرح جهاد تبیین دانش آموزی در تلاش است فضایی مناسب را با محوریت گفت و گوی آزاد در سطح مدارس فراهم کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در سه سطح برگزار می شود، افزود: سطح اول این طرح، بیان مسئله و طرح موضوع مساله محور در قالب سخنرانی چندرسانه ای، سطح دوم اقناع اندیشه در قالب پرسش و پاسخ و سطح سوم نیز تثبیت در قالب تریبون آزاد است که در مراکز آموزشی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح همگرام دوره های آموزشی برای طلاب و دانشجویان به عنوان مربی اجرای طرح برگزار می شود، گفت: این طرح از هفته دوم آبانماه سال جاری در سطح مدارس استان ایلام به مدت دو ماه با اعزام مربیان آموزش دیده اجرا می شود.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: بدون شک مسائل مختلف و گره های ذهنی مردم قبل از بروز در سطح جامعه با گفت و گو و برگزاری تریبون آزاد باز می شود و اثرگذاری و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه در تبیین موضوعات مختلف در سطح جامعه، یادآور شد: رسانه های رسمی، معتبر و متعهد باید مرجع اصلی اخبار باشند و قدرت روایتگری همراه با تولید و تحلیل محتوای مسائل را با رعایت واقعیت ها تقویت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها پژوهشی، تجزیه و تحلیل علل حضور افراد دستگیرشده در اغتشاشات اخیر و شنیدن صحبت های این جامعه هدف است.

در این نشست جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام با تاکید بر لزوم نقش آفرینی رسانه های داخلی در مدیریت حوادث مختلف و اغتشاشات و اقناع خبری جامعه، دیدگاه ها و مطالبات رسانه ای خود در این حوزه بیان کردند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.