• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
6

رفع شبهات دانش آموزان از ضرورت های کار فرهنگی در مدارس است

  • کد خبر : 2535
  • 25 بهمن 1401 - 11:08
رفع شبهات دانش آموزان از ضرورت های کار فرهنگی در مدارس است

به گزارش هاوار زاگرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام،در ادامه دیدارهای حجت الاسلام شکریان با مسئولین استان ایلام،صبح امروز سه شنبه با مدیرکل آموزش و پرورش در محل اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار وگفتگو کرد. معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار اظهار داشت:در راستای رفع شبهات […]

به گزارش هاوار زاگرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام،در ادامه دیدارهای حجت الاسلام شکریان با مسئولین استان ایلام،صبح امروز سه شنبه با مدیرکل آموزش و پرورش در محل اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار وگفتگو کرد.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار اظهار داشت:در راستای رفع شبهات دانش آموزان با کار کارشناسی و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش می توان در این مسیر گام موثر برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص اجرای طرح جهاد تبیین دانش آموزی موسوم به همگرام ،گفت: خوشبختانه طرح همگرام توانست تا حدود زیادی در رفع شبهات دانش آموزان ،از جمله شبهات سیاسی و اعتقادی نقشی اساسی ایفا کند.

درویشی افزود:می توان با همکاری در راستای جهادتبیین مدنظر مقام معظم رهبری گام برداشت و چنانچه همکاری ها بصورت مستمر ادامه یابد،می توان در مقابل تهاجم همه جانبه رسانه ای دشمنان از دانش آموزان صیانت کرد.

گفتنی است ؛جهادتبیین دانش آموزی(طرح همگرام)،عنوان طرحی است که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی،اداره کل آموزش و پرورش و سپاه استان در جهت تربیت مربیان این طرح که متشکل از معلمان،فعالان فرهنگی و روحانیون هستند برگزار شده و این مربیان پس از برگزاری آزمون جهت رفع شبهات دانش آموزان وارد مدارس شدند.

لازم به ذکر است ؛این طرح در حال اجرا در مدارس متوسطه است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.