• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
8
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام؛

زیرساخت های مرز مهران باید پاسخگوی پذیرش حداقل بین ۸ تا ۱۰ میلیون نفر زائر باشد

  • کد خبر : 805
  • 08 مهر 1400 - 12:02
زیرساخت های مرز مهران باید پاسخگوی پذیرش حداقل بین ۸ تا ۱۰ میلیون نفر زائر باشد
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: زیرساخت های مرز مهران باید پاسخگوی پذیرش حداقل بین هشت تا ۱۰ میلیون نفر زائر باشد در حالی که ظرفیت ها و زیرساخت های شهر و پایانه مهران از کمترین امکانات و تجهیزات برخودار است که در شان این پایانه و اربعین نیست.

به گزارش هاوار زاگرس، سردار شاکرمی بیان داشت: ظرفیت ها و زیرساخت های شهر و پایانه مهران از کمترین امکانات و تجهیزات برخودار است که در شان این پایانه و اربعین نیست.

وی گفت:احداث راه اهن و اتصال استان به خط آهن سراسری به یک رویا و تراژدی برای مردم تبدیل شده و در حد حرف باقی مانده که امید است این طرح مهم و ضروری در دولت جدید عملیاتی شود.

شاکرمی افزود:اعتبارات اربعین برای استان ایلام به صورت قطره چکانی تزریق می شود و سند تحول اربعین در حد کاغذ و مصوبه باقی مانده است در حالی که زیرساخت های حوزه اربعین ایلام نیاز مبرم به تزریق اعتبار و نگاه ویژه مسوولان دارد.

وی مطرح کرد: اعتبارات ملی اربعین باید با توجه به نیازهای استان ایلام حداقل ۱۰ برابر افزایش یابد چرا که زیرساخت های اربعین در استان ایلام بسیار ضعیف است.

فرمانده سپاه ایلام ادامه داد: مسیرهای دسترسی، ترابری، سرویس های بهداشتی، اسکان، ساختمان برای بهداری و درمان، هتل و موارد دیگر از موارد مهمی است که توسعه آنها باید توسط مسوولان پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.