• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
نماینده مردم ایلام در مجلس ؛

ستاد اجرایی در استان بدون ادعا و عملگرا درحال محرومیت زدایی است

  • کد خبر : 2591
  • 06 اسفند 1401 - 11:33
ستاد اجرایی در استان بدون ادعا و عملگرا درحال محرومیت زدایی است
نماینده مردم ایلام در محلس شورای اسلامی، گفت: حرکت‌های جهادی و مردم محوری از ویژگی های بارز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام در زمینه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان استان بوده که به خوبی مشهود است.

به گزارش هاوار زاگرس ؛علی‌اکبر بسطامی، در حین بازدید از روند فعالیت بیمارستان سیار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در شهرستان هلیلان، اظهار کرد: مجموعه ستاداجرایی در استان به صورت جهادی، با ایثار و ازخودگذشتگی در حال خدمات رسانی به مردم هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی، با بیان اینکه توجه به بهداشت و درمان مردم عزیز هلیلان نیاز مبرم بود که استقرار بیمارستان سیار بنیاد احسان بخشی از نیازهای این منطقه در این زمینه را حل می‌کند، خاطرنشان کرد: جهادگری واقعی و توجه جدی به فرمایشات حضرت اقا، در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت (ره)، استان کاملا مشهود است.

بسطامی، با اشاره به اینکه اگر در ایام اربعین ۱۴۰۱ اقدامات و حرکت‌های فوق سریع ستاد اجرایی و مدیر کل جهادیش نبود قطعا در مرز مهران دچار بحران می‌شدیم، تصریح کرد: همه مدیران باید همچون مدیر کل ستاد اجرایی ایلام پای کار باشند و خستگی ناپذیر به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ستاد اجرایی در استان بدون ادعا و عملگرا درحال محرومیت زدایی است که حقا و انصافا جای تقدیر و تشکر دارد.

وی، با تاکید بر اینکه منطقه هلیلان دارای مردمانی لایق، ارزشمند، با اصالت و قدردان هستند، اضافه کرد: استان ایلام در حوزه بهداشت و درمان ضعیف بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور است‌.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.