• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
7
استاندار ایلام ؛

سرکشی به روستاها و رفع مشکلات مردم باید نصب العین همه بخشداران باشد

  • کد خبر : 2340
  • 28 دی 1401 - 7:15
سرکشی به روستاها و رفع مشکلات مردم باید نصب العین همه بخشداران باشد
استاندار ایلام با بیان اینکه بخشداران در عین سعه صدر و گشاده رویی در تصمیم گیری ها قاطعیت داشته باشند، گفت: جوان گرایی و کادرسازی هدف دولت سیزدهم است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز سه شنبه در همایش بخشداران سراسر استان، با تاکید بر ضرورت حضور مدیران، فرمانداران و بخشداران در کنار مردم، گفت: از زمان آغاز فعالیت بعنوان استاندار تاکنون ۶۴ سفر شهرستانی به ثبت رسیده و بصورت میانگین ۵ سری به هر شهرستان سفر کردیم و در هر سفر شهرستانی با مردم نیز دیدار بی واسطه داشته ایم.

وی با بیان اینکه سرکشی به روستاها و رفع مشکلات مردم باید نصب العین همه بخشداران باشد، افزود: بخشداران در عین صعه صدر و گشاده رویی، باید در تصمیم گیری ها قاطعیت داشته باشند.

استاندار ایلام شروط انتخاب کارگزاران دولت سیزدهم در استان را پاکدستی، مردمداری، کار جهادی عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه کارگزاران دولت در استان با این نگاه و گفتمان انتخاب شدند.

بهرام نیا با بیان اینکه بخشداران نماد دولت در بخش ها هستند، تاکید کرد: در انتصاب بخشداران تلاش شده از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی هر بخش استفاده شود و ۴۰ درصد بخشداران استان از خانواده معظم شهدا هستند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: همچنین در انتصاب بخشداران سراسر استان تلاش شد حدامکان از بخشداران بومی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه منشور دولت سیزدهم خدمات رسانی به وقفه به مردم است، اضافه کرد: در راستای عمل به این منشور در تمامی سفرهای شهرستانی با مردم دیدار با واسطه خواهیم شد.

بهرام نیا با اشاره به حضور رئیس جمهور بصورت سرزده از وزارتخانه ها، گفت: در راستای تاکیدات رئیس جمهور، ارتباط بی واسطه با مردم و رفع مشکلات مردم باید در دستور کار مدیران، فرمانداران و بخشداران باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: در راستای تحقق شعارهای دولت کار و کرامت، همه مدیران باید تلاش داشته باشند و با استفاده از تجربیات خود در راستای تحقق شعارهای دولت سیزدهم اهتمام داشته باشند.

وی جوان گرایی و کادرسازی را از اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب جوان گرایی و کادر سازی در این دولت در دستور کار قرار گرفته است.

در این نشست که معاونین استاندار ایلام نیز حضور داشتند بخشداران گزارشی از اقدامات انجام شده و نیازمندیها را در بخش های تحت تصدی ارایه دادند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.