• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
مدیرعامل پتروشیمی ایلام

سطح آلایندگی پتروشیمی ایلام به حداقل ممکن رسیده است

  • کد خبر : 1117
  • 26 مهر 1401 - 16:45
سطح آلایندگی پتروشیمی ایلام به حداقل ممکن رسیده است
مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی ایلام به ماهیت آلایندگی الفین اشاره کرد و یادآور شد: به جرات می‌توان گفت سطح آلایندگی پتروشیمی ایلام به حداقل ممکن رسیده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سید غلامحسین گرشاسبی عصر سه شنبه در نشست حمایت از تولیدات دانش بنیان در شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اهمیت تولیدات دانش‌بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری اظهار داشت: «DMDS » در پتروشیمی ایلام به عنوان یک محصول راهبردی و دانش‌بنیان اکنون دارای داوطلب خرید خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه نمونه استانی این محصول قابل رقابت و مقایسه با نمونه‌های آمریکایی ، آلمانی و چینی است، افزود: بازارهای خارجی بویژه روسیه و چین تقاضای مقادیر سنگینی از DMDS CHAVAR65 را داشته‌اند که اولویت با تقاضاهای داخلی است.

مدیرعامل شرکت‌پتروشیمی ایلام به ماهیت آلایندگی الفین اشاره کرد و یادآور شد: به جرات می‌توان گفت سطح آلایندگی پتروشیمی ایلام به حداقل ممکن رسیده است.

گرشاسبی با بیان اینکه طرح‌های مبتکرانه و دانش‌بنیان در پتروشیمی ایلام در دست اقدام است, ادامه داد: این شرکت به دنبال روش های جدید برای ارتقای محصولاتو استفاده از محصولات میانی و توسعه صنایع پایین دستی در استان است.

وی از آمادگی پتروشیمی ایلام برای خرید قطعات مورد نیاز از شرکت‌های داخلی خبر داد و افزود: طرح ممنوعیت خرید قطعات خارجی که نمونه داخلی دارند، مورد تاکید این شرکت است.

گرشاسبی با ارائه پیشنهاد برگزاری نمایشگاه صنایع پتروشیمی در استان تصریح کرد: پتروشیمی ایلام در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و در راستای تعامل ‌و ارتباط با دانشگاه برای استفاده از محصول «دی‌متیل دی‌سولفید» در حوزه کشاورزی قراردادی با استاد دانشگاه ایلام منعقد کرده است.

وی با ذکر این نکته که نگاه دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی باید متمرکز بر خلق دانش باشد، افزود: دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات صنعت بیشتر از آنکه جنبه مهارتی داشته باشند باید جنبه علمی و دانش‌بنیان داشته باشند.

به گزارش هاوار زاگرس، کارگروه استانی حمایت از تولیدات دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل پتروشیمی ایلام، رئیس سازمان بازرسی، مدیرعامل پالایش گاز، مدیرعامل دفتر نفت و گاز غرب، مدیرعامل شرکت گاز، بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و جمعی از نخبگان استان به میزبانی پتروشیمی ایلام برگزار شد و نخبگان طرح‌های مورد خود را ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.