• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
6
معاون عمرانی استاندار ایلام،

شهرداری باید از تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند

  • کد خبر : 2529
  • 24 بهمن 1401 - 22:01
شهرداری باید از تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای مناطق حاشیه ای شهر ایلام اختصاص یافته است ، گفت: برای رفع معضلات مناطق حاشیه نشین باید برنامه های جامع طراحی کنیم و راهکارهایی لازم ارایه شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سعید هژبری روز دوشنبه در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: افزایش بعد نظارتی موجب تسریع در انجام امورات مردم خواهد شد.

وی افزود: تدوین طرح های تفصیلی و توسعه شهرها باید با رعایت تمامی قوانین فنی شهرسازی باشد.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر تسریع امورات مردم در حوزه ساخت مسکن، امور شهری، یادآور شد: تقویت بعد نظارتی در راستای رفع مشکلات مردم، مهم ترین هدف بازدید از سطح ادارات شهرستان ها است و این بازدید ها استمرار خواهد داشت.

هژبری در ادامه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه های اجرایی استان، اضافه کرد: منشور دولت سیزدهم مردمداری و توجه به خواسته های مردمی است که در این راستا باید همه مدیران به این منشور عمل کنند.

معاون استاندار ایلام در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های، مجموعه معاونین و پرسنل اداره کل راه و شهرسازی استان در خدمات به رسانی به جامعه هدف، گفت: خدمات رسانی صادقانه و مخلصانه باید به مردم نصب العین همه مدیران باشد.

هژبری با تاکید بر توسعه شهرها باید با رعایت تمامی قوانین فنی شهرسازی، گفت: شهرداری بعنوان متولی نقشه اجرای تفصیلی در همه شهرستان ها، باید از تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: طرح های تفضیلی باید با لحاظ تمامی ضوابط فنی تدوین شود و اطلاع رسانی در خصوص مسایل شهرسازی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام گفت: بطور کلی طرح تفصیلی ایلام باید کاملا صحیح طراحی و در تدوین تمامی طرح های تفصیلی به جای توجه به مسایل درآمدی ضوابط فنی و شهرسازی دیده شود.

هژبری اضافه کرد: طرح های جامع و تفصیلی شهرستان ها دارای ضوابط و قانونی است و باید برابر قانون عمل شود.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر افزایش برگزاری کارگروه زیربنایی، گفت: هیچ محدودیتی برای برگزاری کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ برای تسریع در رفع مشکلات و مسایل وجود ندارد.

گفتنی است امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام به همراه مدیرکل فنی استانداری ایلام و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری از واحدهای راه و توسعه شهری و معماری، شهرسازی، امور اداری، مسکن ملی و املاک زمین و مسکن و ساختمان این اداره کل بازدید و در جریان فعالیت این واحدها قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.