• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
3
مدیر مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)ایلام،

طرح جهش تولید در دیمزارها امیدبخش حوزه کشاورزی ایلام است

  • کد خبر : 1204
  • 04 آبان 1401 - 12:06
طرح جهش تولید در دیمزارها امیدبخش حوزه کشاورزی ایلام است
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: طرح جهش تولید موجب امید در دل کشاورز برای منفعت بیشتر از زمین کم بازده و پشتیبان مالی، فنی و آموزشی در حوزه کشاورزی دیم استان است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمد زارع در جلسه اجرای طرح جهش تولید در سازمان جهادکشاورزی استان ایلام، اظهار کرد: ستاد اجرایی طی سال گذشته نقش و تعهد خود را در اجرای طرح جهش تولید انجام داده و امسال هم با قدرت و با تمام توان در این حوزه فعال شده، چرا که اجرای طرح مذکور موجب پشتیبانی از تولید پایدار، اشتغال زایی، محرومیت زدایی، بهبود معشیت بهره برداران و رونق بخش کشاورزی در اراضی دیم است.

وی، با بیان اینکه این طرح امسال از نظر افزایش وسعت و اعتبار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است، افزود:افزایش تولید و بهروری بیشتر و بهتر از سطح کشت مزارع دیم استان هدف اصلی طرح جهش تولید است.

زارع، با اشاره به اینکه ۵ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید ادوات کشاورزی از طرف ستاد اجرایی اعتبار پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: اجرای درست و دقیق طرح جهش تولید در سطح مزارع دیم به پایه و اساس فعالیت های سازمان جهادکشاورزی استان کمک بسزایی خواهد کرد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای این طرح باید سرلوحه کار قرار گیرد و دقیق به آن عمل شود، گفت: روی این طرح حساب ویژه ای باز شده و با تلاش و پیگیری میشود افزایش تولید قابل قبولی از مزارع دیم استان به دست آورد که هم به امنیت غذایی کشور کمک میشود و هم کشاورز با امیدواری بیشتری به فعالیت خود ادامه میدهد.

وی، اضافه کرد: سال گذشته در اجرای این طرح عملکرد خوبی داشته ایم و امسال باید با برنامه ریزی و انسجام بیشتر این مهم را در سطح بالاتر انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.