• امروز : دوشنبه - ۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
4
فرمانده سپاه استان ایلام؛

اغتشاشات اخیر حاصل یک طراحی از پیش تعیین شده است

  • کد خبر : 1253
  • 07 آبان 1401 - 18:40
اغتشاشات اخیر حاصل یک طراحی از پیش تعیین شده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اغتشاشات پیچیده اخیر حاصل پروژه سازمان های جاسوسی و اتاق های فکر آمریکا و همپیمانان این کشور و یک طرح از قبل تعیین و طراحی شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سردار جمال شاکرمی روز شنبه در آغاز کارگاه سه روزه قرارگاه جهادتبیین ویژه فرهنگیان (طرح فرهنگی همگرام و دوره جامع تربیت تبیین گر فرهنگیان) استان ایلام، اظهار داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر تمام نیروی انسانی، سایبری، تجهیزاتی و ایدئولوژیک خود را برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی به میدان آورد.

وی افزود: زمینه سازی فشار خارجی به ایران، تاسیس شبکه سازمان های همدست و هماهنگ از معاندان انقلاب جهت نفوذ در بین مردم و شناسایی افراد مستعد برای جلب به این شبکه ها، ایجاد بحران سازی در مسائل داخلی و القای بحران کارآمدی ایران از برنامه های این اغتشاشات بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان کرد: اعمال تحریم های شدید و متنوع، ایجاد جنگ براندازی سازی نرم، شبکه سازی و آموزش های ترکیبی، آموزش جنگ شهری، آموزش و ساماندهی اراذل و اوباش غیرشناسنامه دار و ناشناخته، تقویت القای ایجاد توهم توطئه از کلام مسوولان در بین مردم، آموزش قرآن و مفاهیم دینی بر اساس مبانی غربی و ایجاد اندیشکده های غربی کانون شورش از دیگراهداف طراحی شده اغتشاشات بود.

سردار شاکرمی یادآور شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شبکه سازی از اراذل و اوباش، گروه سازی از اقشار مختلف چون دانشجویان و دانش آموزان و سایر اصناف و گروه ها، تشدید فشار حداکثری به کشور، جغرافیایی محور کردن اغتشاشات و تلاش برای تجزبه طلبی، حمایت از گروه های معاند و ساماندهی و یکپارچه سازی آنها در دستور کار دارند.

وی اضافه کرد: به منظور مدیریت اغتشاشات اخیر ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای سازمان CIA و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای ۱۳۱ میلیون دلار پول ویژه آشوب های اخیر در نظر گرفته شد، ایجاد و ترویج خشونت خیابانی، حملات سایبری و ماهواره ای، حضور اعضای اتاق های فکر امریکا در بین احزاب کُرد، تخریب وجهه ایران در سطح بین المللی، ایجاد ناامنی در داخل کشور، تحریک به اعتصابات بازار و اصناف، کشته سازی های دروغین و انتساب به نیروهای نظامی، تبدیل اعتراضات مدنی به شورش های خونین و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از دیگر اهداف برنامه ریزان اغتشاشات بود.

وی گفت: قدرت اطلاعاتی ایران داده های موثق زیادی کسب و رصد کرد که توانست نقشه های دشمنان را خنثی کند و اکنون در مرحله پساآشوب هستیم چرا که حافظ و پاسدار این انقلاب و نظام خون پاک شهیدان و گفتمان های امام و رهبری است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.