• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
6

لزوم توجه دولت به طرح های بلاتکلیف و معطل شده در استان

  • کد خبر : 1595
  • 26 آبان 1401 - 13:21
لزوم توجه دولت به طرح های بلاتکلیف و معطل شده در استان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پروژه های زیرساختی متعددی در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان تصویب شده است، گفت: باید هرچه سریعتر پروژه های اولویت دار به نتیجه برسند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: مردم استان ایلام همواره همراه انقلاب اسلامی، شایسته تکریم و خدمت هستند و نباید مورد غفلت قرار بگیرند.

وی افزود: برخی از مصوبه های ریاست جمهوری تاکنون اجرایی شده و تعدادی از مصوبه ها نیز منتظر اجرایی شدن است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: همچنین یکی از طرح های معطل مانده استان سامانه گرمسیری است که با اهمال کاری و کمبود اعتبارات بلاتکلیف مانده است در حالی که تکمیل این طرح باعث اشتغال، تامین آبیاری اراضی و امنیت می شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: راه آهن، ایجاد طرح های تبدیلی و تکمیلی در پتروشیمی و تکمیل پروژه های نیمه تمام از مهمترین نیازها و مطالبات زیرساختی استان ایلام از هیات دولت است.

استاندار ایلام هم گفت: استان ایلام در سایه وحدت و انسجام مردم و مسوولان دارای اتحاد و آرامش مثال زدنی است که مدیریت کنگره بزرگ اربعین و اغتشاشات نمونه بارز این اتحاد است.

حسن بهرام نیا ادامه داد: باوحود اینکه اغتشاشات یک جنگ قومیتی و ترکیبی بود، اما در استان ایلام به خوبی مدیریت شد و مردم، فضای مجازی و رسانه ای استان برای مدیریت آشوب ها پای کار بودند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.