• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ؛

مجهز شدن آتش نشانی ایلام به نردبان هیدرولیکی

  • کد خبر : 2257
  • 21 دی 1401 - 21:42
مجهز شدن آتش نشانی ایلام به نردبان هیدرولیکی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به خریداری نردبان هیدرولیکی برای این مجموعه گفت: ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید این نردبان و تجهیزات آن هزینه شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ نصرت اله لطفی روز چهارشنبه اظهار داشت: این نردبان از محل اوراق مشارکت اسلامی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خریداری شده و دهه فجر امسال تحویل آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام می شود.

وی افزود: برای خرید این نردبان ۴۶۰ میلیارد ریال و برای تجهیزات جانبی آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده که هم اکنون کارهای اداری ترخیص آن از گمرک در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد: این نردبان تولید سال ۲۰۲۲ میلادی و از نوع ۳۲ متری بوده و امکان عبور از کوچه های تنگ را دارد و تا ۱۰ طبقه ساختمان را در صورت بروز حادثه پوشش می دهد.

لطفی یادآور شد: باتوجه به اینکه در سال های اخیر بلندمرتبه سازی و رشد عمودی شهر سیر صعودی و شتاب فزآینده ای گرفته است، وجود یک نردبان هیدرولیکی با ارتفاع حداقل ۳۲ متر در ایلام ضروری بود.

وی اضافه کرد: هرچند بیشتر ساختمان های شهر ایلام بین چهار تا ۶ طبقه هستند، اما ساختمان هایی با ارتفاع ۱۰ طبقه نیز در شهر دیده می شود و این روند در سال های آتی بیشتر هم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.