• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

مدیریت درمان ایلام به بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ زائر خدمات درمانی ارائه کرده است

  • کد خبر : 1043
  • 27 شهریور 1401 - 4:16
مدیریت درمان ایلام به بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ زائر  خدمات درمانی ارائه کرده است
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: از آغاز فعالیت پایگاه درمانی تامین اجتماعی تاکنون بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ مورد خدمات درمانی به زائران ارائه شده است.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ مهریار سلیمانی گفت: در اربعین سال جاری همکاران از ۱۴ استان در مرز مهران مستقر شده و با همکاری آنان توانسته ایم به مراجعان خدمات درمانی ارائه کنیم.

وی افزود: گرمازدگی، تب، بی حالی، ضعف، اسهال و … را بیشترین علائم مراجعه کنندگان عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام بیان کرد: واحد داروخانه مرکز توسط سازمان تامین اجتماعی کشور تجهیز شده که بیش از ۹ میلیارد ریال دارو در داروخانه وجود دارد. 

سلیمانی با بیان این که این مرکز ۲۴ ساعته به زائران خدمات رسانی می کند گفت: پایگاه درمان تامین اجتماعی از ۱۷ شهریور در پایانه مرزی استقرار یافته و تا اول مهر ماه در این محل خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت پایگاه درمانی تامین اجتماعی تاکنون بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ مورد خدمات درمانی به زائران ارائه شده است گفت: از این میزان بیش از ۲ هزار و ۴۳۵ مورد ویزیت پزشک عمومی، ۱۳۶ مورد خدمت دندانپزشکی، ۶۴۹ مورد تزریقات، ۴۳۱ مورد تزریقات بانوان، ۸۰ مورد فیزیوتراپی، ۱۰۱ مورد انجام آزمایشات اورژانسی و ۴۹ مورد اعزام به مراکز درمانی صورت گرفته است. 

سلیمانی تصریح کرد: پایگاه درمانی این مدیریت با نزدیک به ۳۰۰ نفر از کادر درمان و پرسنل اداری به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.