• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
7
فرمانده سپاه استان ایلام؛

مراسم استقبال از شهدای گمنام روز پنج شنبه در مرز مهران انجام می شود

  • کد خبر : 1910
  • 22 آذر 1401 - 10:39
مراسم استقبال از شهدای گمنام روز پنج شنبه در مرز مهران انجام می شود
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت:مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در طی آیینی با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سردار شاکرمی در جلسه استانی هماهنگی استقبال و تشیع شهدای گمنام اظهار داشت :مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در طی آیینی با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می شود.

وی افزود : مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز همزمان با سراسر کشور در ۶ دی ماه سال‌جاری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان داشت : پیکرهای پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی ، سومار ، زرباطیه ، قلاویزان و بدره تفحص شده و بنا داریم که در ایام فاطمیه (س) مراسمات معنوی با حضور این پیکرها در جمع هیات های مذهبی ، دانش آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار کنیم.

سردار شاکرمی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا ، تعداد ۵ شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده که ان شالله زمان و مکان تدفین به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.