• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

«مشارکت قوی»،«رقابت واقعی»

  • کد خبر : 3974
  • 21 خرداد 1403 - 9:24
«مشارکت قوی»،«رقابت واقعی»

هاوار زاگرس ،محمد زمانی کارشناس اجتماعی::«مشارکت قوی» در انتخابات «رقابت واقعی» را در پی دارد لذا همه باید به این مهم توجه جدی کنند. مردم عامل اصلی در افزایش قدرت ملی، امنیت کشور و بهبود وضعیت اقتصادی هستند و این مهم با حضور حداکثری در انتخابات با انتخاب فرد اصل به وقوع می پیوندد چرا […]

هاوار زاگرس ،محمد زمانی کارشناس اجتماعی::«مشارکت قوی» در انتخابات «رقابت واقعی» را در پی دارد لذا همه باید به این مهم توجه جدی کنند.

مردم عامل اصلی در افزایش قدرت ملی، امنیت کشور و بهبود وضعیت اقتصادی هستند و این مهم با حضور حداکثری در انتخابات با انتخاب فرد اصل به وقوع می پیوندد چرا که انتخابات در هر کشوری موجب مقبولیت و مشروعیت آن کشور می‌شود و پشتوانه‌ای است برای اینکه کشورها بتوانند برنامه‌های خودشان را دنبال کنند.

در ایران نیز همیشه این‌گونه بوده که مشارکت حداکثری مردم موجب همبستگی ملی، قدرت و استحکام ایران بخصوص در عرصه سیاست خارجی شده و اتکای نظام به آرای مردم و حمایت مردم با حضور در انتخابات، قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را به طور فزاینده ای افزایش داده است.

نکته اول اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات منجر به یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود و میزان نمایش میدان انسجام ملی و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران در داخل، قدرت چانه زنی ایران را در عرصه‌های جهانی و منطقه‌ای را برای تامین منافع مردم و پیشبرد اهداف سیاست خارجی تقویت می‌کند.

حضور اکثریت مردم در انتخابات باعث می‌شود ترفندهای ایران هراسانه که کشورهای مختلف به خصوص آمریکا، رژیم صهیونیستی و چند کشور اروپایی علیه ایران دنبال کردند خنثی شود.

ما در مقاطع مختلف، از بعد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این بوده‌ایم که در هر مقطعی که خطری ایران را تهدید کرد، یا دشمنان علیه ایران بسیج شدند، هنگامی که حضور مردم را در انتخابات دیدند دیدگاهشان تغییر کرد و بالعکس ایران از موضع قوی در مذاکرات و تعاملات بین‌المللی شرکت کرده است، در مجموع می‌توان گفت، شرکت در انتخابات کشور را در مقابل تهدیدات خارجی بیمه می‌کند و در داخل نیز موجب ایجاد امید به آینده برای مردم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.