• امروز : سه شنبه - ۲۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 9 April - 2024
7

نقش بی درمان نظارت بر درمان /دادستان به تخلفات مکرر مراکز درمانی دهلران ورود کند

  • کد خبر : 694
  • 13 شهریور 1400 - 19:50
نقش بی درمان نظارت بر درمان /دادستان به تخلفات مکرر مراکز درمانی دهلران ورود کند
متاسفانه آنچه که در شهرستان دهلران کاملا مشهود است عدم نظارت بر درمان در درمانگاه های بخش خصوصی وبرخی داروخانه ها سطح شهرستان است که همین امر سبب شده در این شرایط کرونایی برخی دنبال سود جویی از بیماران گرفتار باشند موضوعی که به صورت مکرر در شهرستان اتفاق می افتد و مسئولان نظارت بر درمان با تنها گرفتن یک تعهد کاررا به امان خدا رها می کنند این در حالی است که بعد از تعهد روز از نو و روزی از نو تخلفات آشکار تر !

هاوار زاگرس ،مجتبی کاور ::محرومیت و نبود امکانات پزشکی در شهرستان دهلران سبب شده که برخی از درمانگاه ها در شهرستان دهلران پزشکان را به صورت نیم روزی و ساعتی برای ویزیت بیماران خود در پایان هفته جذب کنند تا علاوه بر خدمت به شهروندان برای خود کسب درآمد کنند.

 بدون شک در این شرایط سخت کرونایی و استقرار پزشک متخصص در شهرستان دهلران توسط درمانگاه های بخش خصوصی و نیمه دولتی اقدام قابل تقدیر است ولی اینکه نحوه محاسبه و دریافتی از بیماران بر اساس  قانون  است یا نه خود موضوع بسیار مهمی است که باید کارشناسان نظارت بر درمان اظهار نظر کنند!

 متاسفانه آنچه که در شهرستان دهلران کاملا مشهود است عدم نظارت بر درمان در درمانگاه های بخش خصوصی و برخی داروخانه ها سطح شهرستان است که همین امر سبب شده در این شرایط کرونایی برخی دنبال سود جویی از بیماران گرفتار باشند موضوعی که به صورت مکرر در شهرستان اتفاق می افتد و مسئولان نظارت بر درمان با تنها گرفتن یک تعهد کار را به امان خدا رها می کنند این در حالی است که بعد از تعهد روز از نو و روزی از نو تخلفات آشکار تر !

 بدون شک تخلفات پر تکرار برخی از درمانگاه ها  و داروخانه ها در شهرستان دهلران از تعهد گذشته و باید مسئولان بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات  یک بار برای همیشه کرکره مراکز درمانی و داروخانه ها متخلف را پائین بکشند تا اصرار بر سو جویی و کیسه دوزی از بیماران که از سر ناچاری به آنها مراجعه می کنند نداشته باشند .

 باتوجه به تخلفات مکرر برخی درمانگاه ها  و داروخانه ها در شهرستان دهلران و نقش بی درمان ، نظارت بر درمان دهلران ، دادستان به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند تا عده ای در این شرایط که مردم در بدترین شرایط  روحی ، مالی هستند دنبال سود جویی و کیسه دوزی از جیب بیماران نباشند .

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.