• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
نماینده مردم ایلام در مجلس،

نماینده ایلام: انسجام ایرانیان با اقدامات تروریستی دشمنان مستحکم تر می شود

  • کد خبر : 1221
  • 05 آبان 1401 - 11:47
نماینده ایلام: انسجام ایرانیان با اقدامات تروریستی دشمنان مستحکم تر می شود
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران پاسخ محکمی به تحرکات دشمنان داخلی و خارجی داده و بدون شک انسجام ایرانیان با اقدامات تروریستی دشمنان مستحکم تر می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سارا فلاحی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای با محکوم کردن شهادت تعدادی از هموطنان در عملیات تروریستی شیراز اظهار داشت: شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنان عزیزمان توسط تروریست‌های تکفیری که همزمان با نماز مغرب و در حرم مطهر امام زاده احمد ابن موسی بن جعفر (ع) شیراز اتفاق افتاد را به همه ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

این جنایت کور، بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان یکپارچگی ایران زمین است که به انواع ترفندها متوسل می‌شوند تا بتوانند مام وطن را زخمی کنند و بر بستر زخم‌های این سرزمین، ملت ایران را دچار اختلافات قومی و مذهبی نمایند؛ خواب سیاهی که قطعاً در سایه همدلی مردم ایران تعبیر نخواهد شد.

برای این دشمن تاریخی هیچ قوم و مذهب و زبانی تفاوت نمی‌کند، مهم این است که بتواند به انحاء مختلف، خون مردم بی گناه را بریزد و در این بزنگاه مهم که تلاش خود را در راستای برادرکشی و اختلاف افکنی میان ملت ایران ناکام دید این بار به کالبد و هویت تاریخی خود برگشت و باز به ترور مردم بی گناه متوسل شد.

قطعاً ملت ایران اجازه نخواهد داد این خون‌های به ناحق ریخته شده پایمال شوند و با آگاهی و مجاهدت از این پیچ مهم تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.