• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
مدیرکل کمیته امداد ایلام؛

نیکوکاران ۳۷۵میلیارد ریال به نیازمندان ایلامی کمک کردند

  • کد خبر : 2185
  • 17 دی 1401 - 19:02
نیکوکاران ۳۷۵میلیارد ریال به نیازمندان ایلامی کمک کردند
مدیرکل کمیته امداد ایلام از کمک 375 میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلامی خبرداد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ صبح امروز رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد ایلام در گردهمایی آموزشی مسئولان و مدیران اجرایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد استان ایلام که در محل هتل زاگرس این شهرستان برگزار شد، گفت: مردم نیکوکار در استان ایلام امسال تاکنون بیش از ۳۷۵ میلیارد ریال برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان به مراکز نیکوکاری این استان کمک کرده اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امدادامام خمینی (ره) بالا برون سطح مشارکت مردم ومردمی شدن فعالیتها و خدمات امداد است مراکز نیکوکاری می‌تواند یکی از مهمترین ابزارها و ظرفیت های اصلی این امر باشند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: این مهم یکی دیگر از مهمترین برنامه های کمیته امداد است و مراکز نیکوکاری با توجه به اینکه پل ارتباطی مناسبی بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه به حساب می آیند می توانند نقش بسیار مهمی در این زمینه را ایفا کنند.

طاهری تصریح کرد: توانمند سازی محلات کم برخوردار در قالب طرح ۲۰۲۰ یکی دیگر از اقدامات این نهاد حمایتی است که با همکاری بهزیستی، هلال احمر، استانداری و دیگر دستگاهها در برخی شهرستانها و مناطق استان برگزار می شود، همچنین مراکز نیکوکاری می توانند نقش بسزایی در این باره داشته باشند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه جلب اعتماد افراد خیر می‌تواند رمز موفقیت مراکز نیکوکاری باشد گفت: جلب اعتماد افراد خیر و نیکوکار به منظور مشارکت بیشتر در خدمت به محرومان است می تواند مهم ارزیابی شود.

طاهری در پایان عنوان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی با شناسایی نیازمندان و خدمت رسانی به آنان، هدایت صحیح منابع دستگاههای اجرایی، نهادها و تشکل های مردمی و هماهنگی و تعامل با سایر دستگاههای اجرایی از جمله دیگر وظایف مراکز نیکوکاری است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.