• امروز : دوشنبه - ۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
6

وضعیت کنونی بازار ارز و طلا در کشور روندی غیر طبیعی پیدا کرده است

  • کد خبر : 2666
  • 13 اسفند 1401 - 15:59
وضعیت کنونی بازار ارز و طلا در کشور روندی غیر طبیعی پیدا کرده است

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار گفت : در این شرایط نقش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بیشتر است که در این خصوص به طور جد وارد شوند تا عوامل پشت صحنه مشخص شوند. وی افزود : کاملا مشخص است که جبهه جنگ‌ترکیبی که تلاش کردند مردم را به خیابان ها […]

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار گفت : در این شرایط نقش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بیشتر است که در این خصوص به طور جد وارد شوند تا عوامل پشت صحنه مشخص شوند.

وی افزود : کاملا مشخص است که جبهه جنگ‌ترکیبی که تلاش کردند مردم را به خیابان ها بکشانند و علیه نظام قرار دهند همان کسانی هستند که در پشت صحنه مدیریت افزایش قیمت را بر عهده دارند تا بیشترین فشار را به مردم وارد کنند و مردم را از نظام و انقلاب دور کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : وقتی رسما اعلام می شود هرکسی با کارت ملی می تواند ۵ هزار یورو دریافت کند این به چه معنا است، اگر همه جمعیت کشور این کار را انجام‌دهند مبلغی معادل ۴۰۰ میلیارد یورو نیاز است که کل اقتصاد کشور هم جوابگوی این مبلغ نیست، این خیانت آشکار را نمی توان تحمل کرد، باید این افراد معرفی و برخورد شود.

وی گفت : آنچه در دولت سیزدهم متفاوت است این بوده که اراده بر خدمت به مردم دارد و دیدیم که در آن شرایط سخت که رییس جمهوری روی کار آمدند شرایط کرونا در کشور چگونه بود که اگر الان‌ با دیگر کشورها مقایسه شود قابل بیان نیست.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : راه اندازی کارخانه های راکد و تعطیل شده رونق صادرات و توجه به زیرساخت ها به رغم تحریم ها نشان دهنده اراده دولت انقلابی برای خدمت به مردم است که رهبری گرانقدر هم در این خصوص بیان کردند که به آینده امیدوارم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.