• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

پیکرهای مطهر ۵۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس استان ایلام از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شد

  • کد خبر : 1922
  • 24 آذر 1401 - 13:07
پیکرهای مطهر ۵۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس استان ایلام از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شد
پیکرهای مطهر ۵۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال باشکوه و پرشور مردم استان ایلام از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ آیین استقبال از ۵۷ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، استاندار ایلام و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

حضور تعداد کثیری از مردم بویژه خانواده های شهدا و ایثارگران و همرزمانش شهدا به این مراسم معنوی ارزش و جایگاه والاتری داده بود.

گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر همزمان با سراسر کشور ششم دی ماه سال‌جاری و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

پیکرهای پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی ، سومار ، زرباطیه ، قلاویزان و بدره تفحص شده و در ایام فاطمیه آیین های معنوی با حضور این پیکرها در جمع هیات های مذهبی ، دانش آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار می شود.

طبق هماهنگی های به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا ، تعداد پنج شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده است که در سالروز شهادت زهرا (س) به عنوان شهید گمنام تشییع و تدفین این شهدا با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایلام انجام می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.