• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
2
فرمانده انتظامی استان ایلام؛

کیف ۲میلیارد ریالی توسط نیروی انتظامی به صاحبش برگردانده شد

  • کد خبر : 1952
  • 26 آذر 1401 - 17:40
کیف ۲میلیارد ریالی توسط نیروی انتظامی به صاحبش برگردانده شد
فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: کیف حاوی ۴۰ میلیون ریال وجه نقد و چک ۲ میلیارد ریالی، توسط مامور انتظامی به صاحبش برگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مامور انتظامی شهرستان مهران به نام سروان “مهدی فتح الهی” حین انجام وظیفه در پایانه مرزی مهران یک کیف را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی مشخص شد، کیف حاوی ۴۰ میلیون ریال وجه نقد و یک فقره چک به مبلغ ۲ میلیارد ریال است.فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: مامور وظیفه شناس کیف حاوی پول و دسته چک را صورتجلسه و ضمن اطلاع رسانی به صاحب اش تحویل می دهد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ماموران فراجا امانت دار مردم هستند، اضافه کرد: صاحب کیف با تقدیر از کار خداپسندانه پلیس کیف خود به همراه وجه مربوطه را تحویل گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تعدد و تکثر مخاطرات در ماموریت های پلیسی، ماموران انتظامی را یکی از پرمخاطره ترین خدمتگزاران به لحاظ نوع تهدیدات شغلی برشمرد و افزود: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایت مداری کارکنان خدوم این نیرو، شاهدیم که شاخصه های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه های بارز یک مامور جامعه محور در نظام اسلامی و انقلابی است. ‏

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.