• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

۱۱۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت با ۳۳محور برای ارایه خدمات بیشتر به مردم افتتاح می شود

  • کد خبر : 1014
  • 02 شهریور 1401 - 12:03
۱۱۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت با ۳۳محور برای ارایه خدمات بیشتر به مردم افتتاح می شود
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت در ۳۳محور برای ارایه خدمات بیشتر به مردم افتتاح می شود، ابراز کرد: ۲۱۰ سامانه خورشیدی برای برق رسانی به عشایر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ ولی الله ناصری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: با اشاره به کاهش نزولات جوی و رشد بار ۱۷ درصدی صنعت برق در استان در سال جاری، ابراز کرد: علی رغم اینکه در سال جاری شاهد رشد ۵ برابری میانگین مصرف سالانه برق در استان، اما تلاش شد که با تامین برق مطمئن و پایدار با اجرای تمهیدات لازم، تابستانی را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی با بیان اینکه پیک بار مصرف برق در استان هم اکنون به ۴۵۰ مگاوات رسیده است، افزود: نگاه شرکت توزیع برق به انرژی برق یک‌ نگاه استراتژیک است و بر این اساس تلاش شده است که با استفاده از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر در راستای تولید انرژی برف گام برداشته و دنبال کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به اینکه سد و نیروگاه سیمره به عنوان پایه اصلی تولید برق در استان است، ابراز کرد: در حوزه خاموشی های تلاش کردیم که میزان خاموشی های برق به صفر برسد که امسال با تمهیدات لازم هیچ خاموشی در حوزه مدیریت بار برای شهروندان ایجاد نشود.

ناصری با بیان اینکه کلیه خدمات در توزیع نیروی برق به صورت الکترونیک ارایه می شود، تصریح کرد: تلاش داریم که در استان ایلام تلفات برق در استان را به عدد یک رقمی برسانیم و امروز در یک نگاه استراتژیک کلیه خدمات در توزیع نیروی برق به صورت الکترونیک ارایه می شود.

وی دنبال این هستیم که از توان و ظرفیت انرژی های تجدید پذیر در راستای تولید برق استفاده کنیم، یادآور شد: امروز با تلاش همکاران و حمایت های دولت محترم، صد درصد جمعیت روستایی استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت در ۳۳محور برای ارایه خدمات بیشتر به مردم افتتاح می شود، ابراز کرد: ۲۱۰ سامانه خورشیدی برای برق رسانی به عشایر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ناصری با بزرگترین پروژه خورشیدی کشور با ۲۵۰۰سامانه خورشید در استان ایلام رقم خورده است، گفت: استان ایلام با داشتن ذخیره گاه های عظیم زیرزمینی خدادادی و وجود نیروگاه سیمره جز بهترین نقاط کشور است.

وی با اشاره به طرح های زیرساختی اربعین حسینی در حوزه تامین برق، افزود: ۱۱ کیلومتر روشنایی جهت رفاه و اسکان زائران اربعین در مسیر پارک اصلاح شده‌است و پروژه‌های روشنایی معابر در پارک بلوط استان اجرا و اصلاح می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام همچنین با اشاره به برق پایانه مرز شهرستان مهران، خاطرنشان کرد: برای اربعین ۱۴ مگابایت برق به شبکه برق مهران اضافه می شود و این قابلیت اطمینان صددرصدی برای تامین برق است که فردا پنج شنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری با بیان اینکه در حوزه مدیریت و کنترل بار، مشترکین پرمصرف با نصب کنتور هوشمند رویت‌پذیر می شوند، خاطرنشان کرد: پروژه خدمت رسانی برق به عشایر از اقدامات کم نظیر در استان است که با این امر عشایر از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.