• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
6

۱۵ اسفند، آغاز طرح نوروزی نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایلام

  • کد خبر : 2655
  • 11 اسفند 1401 - 23:09
۱۵ اسفند، آغاز طرح نوروزی نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایلام
معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی و تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط در استان بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ مهدی کاکاخانی روز پنجشنبه افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای کالاهای مورد نیاز، معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت با هدف مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی به ویژه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار طرح ویژه بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در همه شهرستان های استان اجرا می کند.

وی تاکید کرد: در زمان اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان علاوه بر نظارت بر عرضه کالاهای پرتقاضا، مراکز ارائه دهنده خدمات نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

معاون اداره صمت ایلام گفت: براساس قانون انتزاع بخشی از وظایف وزارت صمت و واگذاری امور بازرسی و نظارت کالاهای اساسی در حوزه نان، گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن، میوه و تره بار و… به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسان اداره کل صمت همکاری های لازم را با بازرسین جهاد کشاورزی به عمل خواهند آورند.

کاهانی از مردم خواست هرگونه تخلف احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و..، از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ گزارش نمایند.

وی تاکید کرد: همه شکایات و یا گزارش های دریافتی در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.