• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
7
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان ایلام ؛

۱۶ پرچم در برلین می خواهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تجزیه کنند

  • کد خبر : 1789
  • 09 آذر 1401 - 16:42
۱۶ پرچم در برلین می خواهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تجزیه کنند
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان ایلام بیان داشت :۱۶ پرچم در برلین می خواهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تجزیه کنند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیا اظهار داشت : اغتشاشات اخیر ایران، از طرف اسرائیل در آلمان با هدایت سفارت آمریکا و برخی شبکه های دیگر شروع شد.

وی گفت : کوپرما دو عنصر الگوی مقدس و شیطان معرفی و بیان کرده که هلالی به نام شیعه سوریه، عراق و عربستان داریم که تیری در دست دارد و عقبه آن در قندهار و نوک آن به سمت قدس نشانه رفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیا مطرح کرد : ساموئل هانتیگتون در کتاب برخورد تمدن ها گفته که تلویزیون و رسانه به سمت دهکده واحد جهانی در حال حرکت و خرده تمدن ها بلعیده می شوند یا بایستی کدخدایی آمریکا پذیرفته شود یا جنگ؛ به نظر وی راه سوم وجود ندارد اما برنده جنگ اسلام و شیعیان آخرالزمان هستند.

وی ادامه داد : ۲۲۰ میلیون تولید محتوا در خصوص مرگ خانم امینی انجام گرفته که از این میزان ۷۵ درصد خارج از کشور و‌ ۲۵ درصد در داخل کشور بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان ایلام بیان داشت : تمام تحرکات اغتشاشگران از روز اول رصد شده و تصاویر آن ها موجود است.

وی گفت : لیدرهای دستگیر شده از مرتبطین با سلطنت طلبان، گروهک های تجزیه طلب کردی و تاثیر پذیران از جریانات مذکور بوده که فریب تبلیغات رسانه دشمن قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.